Softy
MoiMoi söpö kimma
Miksi juuri tuon naisen kuva?
MoiMoi söpö kimma
Se oli sun roviilissa joskus kauan sittenMoi
Miksi juuri tuon naisen kuva?
No niin, tuota mä hainkin.Se oli sun roviilissa joskus kauan sitten
Olin varma ettet tunnista tuon näköisenäNo niin, tuota mä hainkin.
Pitäskö laittaa se kuva?
En heti mutta hetken katsottuani tunnistin.Olin varma ettet tunnista tuon näköisenä
Öö täh mitä nyt taas? No höh tykkäsin tuostakin vaikken ymmärtänä mitä meinasit ees anteeks oon ihan surkee, mutta ei se tykkääminen mitään sen kummempaa tarkota kuin että ''kuittaus, luettu on''...ei siis mtn että ''Kuuleppas aksu, eiköhän me oteta ja mennä yhessä kohti auringonlaskua ja sen yli''Ai nii... Ellu... sinun ei tarvitse tykätä jokaisesta viestistäni jonka laitan.
Milloin minä tykkään naisesta niin minä sanon sen suoraan korville saamisen uhallakin. Korvani kestävät litsareita. Ne on siihen tehty!
Mutta kun löytyy joku jonka kanssa tahtoo loppuelämänsä jakaa, niin siinä ei kysytä neuvoa äidilta tai palstalta.
Sinä ja Tinkuliini olette sellaisia naisia joilla ei ole mitään ongelmaa löytää mies jonka kanssa taivaltaa koko loppuikä.Öö täh mitä nyt taas? No höh tykkäsin tuostakin vaikken ymmärtänä mitä meinasit ees anteeks oon ihan surkee, mutta ei se tykkääminen mitään sen kummempaa tarkota kuin että ''kuittaus, luettu on''...ei siis mtn että ''Kuuleppas aksu, eiköhän me oteta ja mennä yhessä kohti auringonlaskua ja sen yli''
Ai nii... Ellu... sinun ei tarvitse tykätä jokaisesta viestistäni jonka laitan.
Milloin minä tykkään naisesta niin minä sanon sen suoraan korville saamisen uhallakin. Korvani kestävät litsareita. Ne on siihen tehty!
Mutta kun löytyy joku jonka kanssa tahtoo loppuelämänsä jakaa, niin siinä ei kysytä neuvoa äidilta tai palstalta.
Täällä ei paista.Hei sun heiluvilles, täällä alkoi paistamaan aurinko!!!
Täällä ei paista.
Miepä näinkin äskettäin sateenkaarenHei sun heiluvilles, täällä alkoi paistamaan aurinko!!!