The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii... Ellu... sinun ei tarvitse tykätä jokaisesta viestistäni jonka laitan.

Milloin minä tykkään naisesta niin minä sanon sen suoraan korville saamisen uhallakin. Korvani kestävät litsareita. Ne on siihen tehty!

Mutta kun löytyy joku jonka kanssa tahtoo loppuelämänsä jakaa, niin siinä ei kysytä neuvoa äidilta tai palstalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ai nii... Ellu... sinun ei tarvitse tykätä jokaisesta viestistäni jonka laitan.

Milloin minä tykkään naisesta niin minä sanon sen suoraan korville saamisen uhallakin. Korvani kestävät litsareita. Ne on siihen tehty!

Mutta kun löytyy joku jonka kanssa tahtoo loppuelämänsä jakaa, niin siinä ei kysytä neuvoa äidilta tai palstalta.
Öö täh mitä nyt taas? :D No höh tykkäsin tuostakin vaikken ymmärtänä mitä meinasit ees:oops: anteeks oon ihan surkee:notworthy:, mutta ei se tykkääminen mitään sen kummempaa tarkota kuin että ''kuittaus, luettu on'':unsure:...ei siis mtn että ''Kuuleppas aksu, eiköhän me oteta ja mennä yhessä kohti auringonlaskua ja sen yli''o_O
 
Öö täh mitä nyt taas? :D No höh tykkäsin tuostakin vaikken ymmärtänä mitä meinasit ees:oops: anteeks oon ihan surkee:notworthy:, mutta ei se tykkääminen mitään sen kummempaa tarkota kuin että ''kuittaus, luettu on'':unsure:...ei siis mtn että ''Kuuleppas aksu, eiköhän me oteta ja mennä yhessä kohti auringonlaskua ja sen yli''o_O
Sinä ja Tinkuliini olette sellaisia naisia joilla ei ole mitään ongelmaa löytää mies jonka kanssa taivaltaa koko loppuikä.

Mulla ei ole mitään ongelmaa löytää naista joka tyydyttäisi pahimman pimpanpuutteeni. Tai joskus on mutta ei se mua häiritse.

Ongelmani on löytää Peppi! Hän jonka vierestä tahdon herätä tänään, huomenna ja tästä maailman tappiin.
 
Nyt korkkia kiinni :)
Kohta kestää ajaa vaikka panssarivaunulla korvan yli :ninja:


Ai nii... Ellu... sinun ei tarvitse tykätä jokaisesta viestistäni jonka laitan.

Milloin minä tykkään naisesta niin minä sanon sen suoraan korville saamisen uhallakin. Korvani kestävät litsareita. Ne on siihen tehty!

Mutta kun löytyy joku jonka kanssa tahtoo loppuelämänsä jakaa, niin siinä ei kysytä neuvoa äidilta tai palstalta.
 
Terppamorjenstapäivää:)

Johan oli päivä! Yhtä tervanjuontia ja vesisadetta ja litsislätsislilliä...jälkimmäistä jopa siinä määrin että vauhdikkaasti kun liikkuu ja osaa ottaa tarpeeks pitkiä reippausaskeleita niin - kyllä, on maksimaaliset onnistumis- ja osumisprosentit kohdillaan sille jotta varmasti on kantapään alla just se The Kaikkienaikojen Livakoin Lälliköntsäleissön(y)!
Ja lipat persiilteen, tömpsmätkis!
Ja housujen vaihtoon...:oops::D


Kastuin tänäänkin litimäräks joten pesukone on aika hyvin ehtiny kotiutumisen jälkeen pärrätä. Ihuna vehje, nyt kun se taas toimii(y)...

Maailmaakin ehdin tässä parantaa tuon yhden isonpienenihanuuteni :love: kanssa...

...mutta nyt yritän saada itteni lämpimäksi ja olotilaa viikonloppuun sujahtavaiseksi. Takuuseen en mene kummastakaan, tämän päivän hörhökertoimetkin kun tuli ylitettyä:oops::notworthy:...

Mutta - tiivistettynä tuo aikaisempi:


Mukavaa perjantaita sulle:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä