The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moi.
Parvekkeella tänään kävi työmies. Tunnen hänet nurkkabaaristani ja tunnen vaimonsakin. Puhuu hoono soomi, mutta on ihan kiva mies ja perhanan ahkera, siitä ei voi syyttää.

Mut maalari hän ei ole. Valumista en viitti mainitakaan, ruskean oven yläreunassa on nyt harmaa rantu ja molemmin puolin oven ulkoreunoja koristaa samanlainen melkein koko matkalta. Mihin ikkunalista päättyy niin siinä on nyt pari pensselinjälkeä ikkunalaudalla. Ja ruskea ovi on täynnä harmaita pisaroita.

En saa noita siivottua koska mulla ei ole nukkumaluukussani tärpättiä. Toisekseen se ei o mun homma koska jos mä jälkensä siivoaisin, niin hänhän vaan sanoisi, että enkös olekin perkeleen hyvä maalari?

Luuletteko että hänelle maksetaan? Vitut. Ansionsa ovat jossain työttömyyskorvauksen ja ansiosidonnaisen välissä.

Tää maa on sairas. Osaavat on kortistossa ja hommia tekee ne jotka nälkäpalkalla siihen suostuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Reipasta touhua (y)
"Niskaperseote ja ovesta pihalle" - Tamperelaisen bussikeisarin huumori loppuu, kun naismatkustajaa ahdistellaan | Tamperelainen
Olen huomannut, että suhtautuminen naisiin on yhteiskunnassa tätä nykyä hyvin epäkunnioittavaa. Alaikäiset tytöt joutuvat kohtaamaan kaikenlaisia tilanteita ja vaikka millaista puhetta. Meillä ei ole ennakkotapausta asiasta, mutta olen kyllä kuljettajia ohjeistanut, että mikäli meidän vuoroillamme naismatkustajaa häiritään, toimenpiteet ovat sen jälkeen nopeita.
Kuljettaja katsoo turvallisen paikan ja toimittaja häiritsijän penkalle tarvittaessa niskaperseotteella. Laukku lähtee perään. Minä otan vastuun seurauksista, Möttö sanoo.

koskee myös työkavereita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä