Noi on tosiaan hyviä leffojaItseasiassa toi on aika hyvä, siis jo sen perusteella mitä oon uskaltanut kattoo...pitäis perustua tositapahtumiinkin...kai
Noi on tosiaan hyviä leffojaItseasiassa toi on aika hyvä, siis jo sen perusteella mitä oon uskaltanut kattoo...pitäis perustua tositapahtumiinkin...kai
Joo ja nyt oon yrittäny katella tätä (mutta pahasti on vielä kesken kun koko ajan keskeyttelen ja laitan musiikit soimaan )Noi on tosiaan hyviä leffoja
Hyvä elokuva on semmoinen joka saa naisen tulemaan syliin ja pusertamaan kunnolla.Itseasiassa toi on aika hyvä, siis jo sen perusteella mitä oon uskaltanut kattoo...pitäis perustua tositapahtumiinkin...kai
Pittää minunkin joissain vaiheessa kahtoo toi uusinJoo ja nyt oon yrittäny katella tätä (mutta pahasti on vielä kesken kun koko ajan keskeyttelen ja laitan musiikit soimaan )
http://www.imdb.com/title/tt1935897/
Aijaa? Ai niinkö että tuota?Hyvä elokuva on semmoinen joka saa naisen tulemaan ja kunnolla.
Huono saa vain naiset vollottamaan sohvalla...
En ole ihan varma mutta mulla on semmoinen näppituntuma, että joku salaa muokkasi tekstiäni.Aijaa? Ai niinkö että tuota?
En ole ihan varma mutta mulla on semmoinen näppituntuma, että joku salaa muokkasi tekstiäni.
Varmasti tarkoitit tätä biisiä?Tää biisi on just yks niistä mitkä saa kyllä perhosia mahanpohjalle herkästi!
On noikin hyviä ja ihania mutta kyllä mä nyt tunnen sellasta ihanaa musiikillista värinää ihan tuota Kiss mee biisiä kohtaan tai sen ansiostaVarmasti tarkoitit tätä biisiä?
Lennonilla ja McCartneyllä oli varaa heittää biisejä muillekin.
Peter&Gordon
Tai suomeksi Topi Sorsakoski.
Esa Pulliaisen sanoin "kierrätys vähentää paskan määrää".
Mun isän ehdoton suosikki oli hän, enkä ihmettele yhtään että olikin, Sorsakoskella oli ihan oma tyylinsä saada sanat elämään <3Topi Sorsakoskea voiskin kuunnella!
Sano kiltti että tuo on sun korvakoru?
Topilla oli ääni. Myöhemmin sit alkoi venyttämään ja vanuttamaan vokaalia pahemmin kuin Eikka Grön niin sitä ei kestänyt kuunnella. Liika on liikaa.Mun isän ehdoton suosikki oli hän, enkä ihmettele yhtään että olikin, Sorsakoskella oli ihan oma tyylinsä saada sanat elämään <3
Enpä uskoSano kiltti että tuo on sun korvakoru?
http://www.finbible.fi/wsi Testamentti/1korintto_13.htmmutt eiks se puhu jumalan rakkaudesta eikä miehen ja naisen välisestä rakkaudesta?
KukkuuKukkuu
idols alko kahdeksalta, varmaan tuijottaa telkkariaKukkuu
Täällähän on hiljaista. Munkin täytyy itse asiassa lopetella, kohta nukkumaan. Moikka.