The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikka mun muruset :)
Freezecatille & Ellu virtuaalihalit :love::love:

Mun teki mieli karkkia ja ostin myös :unsure::oops:

Tänään vielä sairaspäivä.
Eilen oli vielä lämpöä ja illalla tuli hirvee huono olo ja kylmä hiki,yöhän asti oli sokerit melkein 10,ennen kuin otin yhden ylimääräisen puolikkaan tabletin,aamulla olikin jo normaali.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Moikka mun muruset :)
Freezecatille & Ellu virtuaalihalit :love::love:

Mun teki mieli karkkia ja ostin myös :unsure::oops:

Tänään vielä sairaspäivä.
Eilen oli vielä lämpöä ja illalla tuli hirvee huono olo ja kylmä hiki,yöhän asti oli sokerit melkein 10,ennen kuin otin yhden ylimääräisen puolikkaan tabletin,aamulla olikin jo normaali.
Kiitos, Kais:)

..ja mikä ihmeen kamalankummanen pöpöbasillicus sulla on:unsure:? Tule terveeks ja parempivointisemmaks pikaisesti:)*halaaruttaa*
...tsekkaapa olojas vielä kunnolla, oisko viisautta olla huominenkin päivä pois ja sairastaa huolella? Taudeillehan ei mitään voi mutta ei siinäkään ole järkeä että puolikuntoisena menee töihin...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Kiitos, Kais:)

..ja mikä ihmeen kamalankummanen pöpöbasillicus sulla on:unsure:? Tule terveeks ja parempivointisemmaks pikaisesti:)*halaaruttaa*
...tsekkaapa olojas vielä kunnolla, oisko viisautta olla huominenkin päivä pois ja sairastaa huolella? Taudeillehan ei mitään voi mutta ei siinäkään ole järkeä että puolikuntoisena menee töihin...
Moikkeliskukkuu :)Kiitos murunen
Mikälie flunssa/ vatsatauti yhessä :(
Mie oon ollu tiistaista asti sairaslomalla,huomenna onkin onneksi vapaapäivä. :)
 
No voi eikä(n)! Mahdoton voimasyöppötauti sulla sitten...yritä kuitenkin muistaa juoda ja saada energiaakin eli syöt sitä mitä tekee mieli ja pysyy sisällä...
Joo,kovin kiva kun samaan aikaan flunssan ja vatsataudin oireita.
Olo on kyllä jo parempi. Huono olo meni ohi. Pientä lämpöö ja nuhaa & kurkkukipua,päänsärkyä ja väsymystä viellä.
Oon Mie juonu ( vettä& kahvia & teetä ) ja syönny jo.
Kyllä tuo vie voimia aika lailla.
 
Joo,kovin kiva kun samaan aikaan flunssan ja vatsataudin oireita.
Olo on kyllä jo parempi. Huono olo meni ohi. Pientä lämpöö ja nuhaa & kurkkukipua,päänsärkyä ja väsymystä viellä.
Oon Mie juonu ( vettä& kahvia & teetä ) ja syönny jo.
Kyllä tuo vie voimia aika lailla.
Täytyy vaan aatella että nyt oot ainakin hiukan samalla vahvistanu vastustuskykyäsi :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:unsure:
...korvissa joikaa kovaa ja korkeelta ja posket hehkuu hehkumistaan niin hehkeen punasina että...


...mie oon vissiin tainnu unohtaa jotain tai sitten teheny jotain tai sitten oon sanonu sammakoita tai unohtanu sammakot tai sitten joku mua kovasti ajatteleepi tosi lämpösenä..eikä tästä liikennevalopunasta ja joikaamisvolyymeistä päätellen sillä hjuvalla tavalla ollenkaan:notworthy:...

Pitänee lähteä luimistelemaan ja ettimään varuiksi perunasäkkiä mihin piiloutua:barefoot:...
 
Oiskohan amityvillen uusimmalla elokuvalla mitään tekemistä mun väärinlukemisen kanssa, luin nimittäin että nautit illasta viinin ja kirveen kanssa ja luulet että saat vielä haulia ja syliäkin:notworthy::eek::oops:
Jos elokuvan nimi on xxx 3 niin sitä ei kannata katsoa. Ainoa poikkeus on DieHard mut siinä onkin Bruce. Muissa tapauksissa "haihyökkäyksen paluu" on jos mahdollista vielä surkeampi kuin haihyökkäys itse.
 
:unsure:
...korvissa joikaa kovaa ja korkeelta ja posket hehkuu hehkumistaan niin hehkeen punasina että...


...mie oon vissiin tainnu unohtaa jotain tai sitten teheny jotain tai sitten oon sanonu sammakoita tai unohtanu sammakot tai sitten joku mua kovasti ajatteleepi tosi lämpösenä..eikä tästä liikennevalopunasta ja joikaamisvolyymeistä päätellen sillä hjuvalla tavalla ollenkaan:notworthy:...

Pitänee lähteä luimistelemaan ja ettimään varuiksi perunasäkkiä mihin piiloutua:barefoot:...
Siis sun korvissa joikhataan? :LOL:
Nunnuka nunnuka lailaa lailaa...*yhtyy hoilaamiseen mukaan*:barefoot::barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:unsure:
...korvissa joikaa kovaa ja korkeelta ja posket hehkuu hehkumistaan niin hehkeen punasina että...


...mie oon vissiin tainnu unohtaa jotain tai sitten teheny jotain tai sitten oon sanonu sammakoita tai unohtanu sammakot tai sitten joku mua kovasti ajatteleepi tosi lämpösenä..eikä tästä liikennevalopunasta ja joikaamisvolyymeistä päätellen sillä hjuvalla tavalla ollenkaan:notworthy:...

Pitänee lähteä luimistelemaan ja ettimään varuiksi perunasäkkiä mihin piiloutua:barefoot:...
Nätti puna poskilla on pelkästään kaunista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä