Dodih!! Tuolle yläpeukutan ja isosti ja kuljen koko loppupäivän varvaspeukkuni pystyssä törröttäenMä nautin illasta viinin ja kaverin kera.
Luulen että halia ja syliäkin on tarjolla.
..kuulostaa nääs niin ihanalta...nauti,Softy
Dodih!! Tuolle yläpeukutan ja isosti ja kuljen koko loppupäivän varvaspeukkuni pystyssä törröttäenMä nautin illasta viinin ja kaverin kera.
JooDodih!! Tuolle yläpeukutan ja isosti ja kuljen koko loppupäivän varvaspeukkuni pystyssä törröttäen
..kuulostaa nääs niin ihanalta...nauti,Softy
Aww,nautiMä nautin illasta viinin ja kaverin kera.
Kiitos, KaisMoikka mun muruset
Freezecatille & Ellu virtuaalihalit
Mun teki mieli karkkia ja ostin myös
Tänään vielä sairaspäivä.
Eilen oli vielä lämpöä ja illalla tuli hirvee huono olo ja kylmä hiki,yöhän asti oli sokerit melkein 10,ennen kuin otin yhden ylimääräisen puolikkaan tabletin,aamulla olikin jo normaali.
Moikkeliskukkuu Kiitos murunenKiitos, Kais
..ja mikä ihmeen kamalankummanen pöpöbasillicus sulla on? Tule terveeks ja parempivointisemmaks pikaisesti*halaaruttaa*
...tsekkaapa olojas vielä kunnolla, oisko viisautta olla huominenkin päivä pois ja sairastaa huolella? Taudeillehan ei mitään voi mutta ei siinäkään ole järkeä että puolikuntoisena menee töihin...
No voi eikä! Mahdoton voimasyöppötauti sulla sitten...yritä kuitenkin muistaa juoda ja saada energiaakin eli syöt sitä mitä tekee mieli ja pysyy sisällä...Moikkeliskukkuu Kiitos murunen
Mikälie flunssa/ vatsatauti yhessä
Mie oon ollu tiistaista asti sairaslomalla,huomenna onkin onneksi vapaapäivä.
Joo,kovin kiva kun samaan aikaan flunssan ja vatsataudin oireita.No voi eikä! Mahdoton voimasyöppötauti sulla sitten...yritä kuitenkin muistaa juoda ja saada energiaakin eli syöt sitä mitä tekee mieli ja pysyy sisällä...
Täytyy vaan aatella että nyt oot ainakin hiukan samalla vahvistanu vastustuskykyäsi ...Joo,kovin kiva kun samaan aikaan flunssan ja vatsataudin oireita.
Olo on kyllä jo parempi. Huono olo meni ohi. Pientä lämpöö ja nuhaa & kurkkukipua,päänsärkyä ja väsymystä viellä.
Oon Mie juonu ( vettä& kahvia & teetä ) ja syönny jo.
Kyllä tuo vie voimia aika lailla.
Jep,niinpä.Täytyy vaan aatella että nyt oot ainakin hiukan samalla vahvistanu vastustuskykyäsi ...
Panokaveri varmaan tarkoitit.Mä nautin illasta viinin ja kaverin kera.
Oiskohan amityvillen uusimmalla elokuvalla mitään tekemistä mun väärinlukemisen kanssa, luin nimittäin että nautit illasta viinin ja kirveen kanssa ja luulet että saat vielä haulia ja syliäkinMä nautin illasta viinin ja kaverin kera.
Oiskohan amityvillen uusimmalla elokuvalla mitään tekemistä mun väärinlukemisen kanssa, luin nimittäin että nautit illasta viinin ja kirveen kanssa ja luulet että saat vielä haulia ja syliäkin
Ei ole. Tavattu monesti ilman panoa.Panokaveri varmaan tarkoitit.
Oiskohan amityvillen uusimmalla elokuvalla mitään tekemistä mun väärinlukemisen kanssa, luin nimittäin että nautit illasta viinin ja kirveen kanssa ja luulet että saat vielä haulia ja syliäkin
Koko elokuva on vasta alkutekijöissä ja mä oon jo hypähtänyt ilmaan pariin otteeseen ja laittana pausee sekä väliaika musiikkia niin monta kertaa, että kohtahan tuon vois alottaa alusta saakka että pääsee taas kärryille
Voi olla.
Jos elokuvan nimi on xxx 3 niin sitä ei kannata katsoa. Ainoa poikkeus on DieHard mut siinä onkin Bruce. Muissa tapauksissa "haihyökkäyksen paluu" on jos mahdollista vielä surkeampi kuin haihyökkäys itse.Oiskohan amityvillen uusimmalla elokuvalla mitään tekemistä mun väärinlukemisen kanssa, luin nimittäin että nautit illasta viinin ja kirveen kanssa ja luulet että saat vielä haulia ja syliäkin
Siis sun korvissa joikhataan?
...korvissa joikaa kovaa ja korkeelta ja posket hehkuu hehkumistaan niin hehkeen punasina että...
...mie oon vissiin tainnu unohtaa jotain tai sitten teheny jotain tai sitten oon sanonu sammakoita tai unohtanu sammakot tai sitten joku mua kovasti ajatteleepi tosi lämpösenä..eikä tästä liikennevalopunasta ja joikaamisvolyymeistä päätellen sillä hjuvalla tavalla ollenkaan...
Pitänee lähteä luimistelemaan ja ettimään varuiksi perunasäkkiä mihin piiloutua...
Itseasiassa toi on aika hyvä, siis jo sen perusteella mitä oon uskaltanut kattoo...pitäis perustua tositapahtumiinkin...kaiJos elokuvan nimi on xxx 3 niin sitä ei kannata katsoa. Ainoa poikkeus on DieHard mut siinä onkin Bruce. Muissa tapauksissa "haihyökkäyksen paluu" on jos mahdollista vielä surkeampi kuin haihyökkäys itse.
Nätti puna poskilla on pelkästään kaunista.
...korvissa joikaa kovaa ja korkeelta ja posket hehkuu hehkumistaan niin hehkeen punasina että...
...mie oon vissiin tainnu unohtaa jotain tai sitten teheny jotain tai sitten oon sanonu sammakoita tai unohtanu sammakot tai sitten joku mua kovasti ajatteleepi tosi lämpösenä..eikä tästä liikennevalopunasta ja joikaamisvolyymeistä päätellen sillä hjuvalla tavalla ollenkaan...
Pitänee lähteä luimistelemaan ja ettimään varuiksi perunasäkkiä mihin piiloutua...