Jos joku Jumala yrittää tulla mun ja naisen väliin niin siinähän yrittää.
Ei o mun Jumalani semmoinen.
Niin sellasta se on...elämä.Mua on pyydetty tai käsketty soittamaan häissä iltatuulen viesti, ajomies tai jotain muuta joka sopii häihin yhtä hyvin kuin ranteet auki koska puukko ja pohojammaa.
Kukaan ei koskaan ole pyytänyt "Nousee päivä, laskee päivä", "Cherbourgin sateenvarjot" tai " Mitä tarkoittaa kesytetty" pikkuprinssistä.
Jos joku noita hoksaa pyytää niin se on ilmainen keikka.
Cherbourgin sateenvarjot- viisuhan on aivanMua on pyydetty tai käsketty soittamaan häissä iltatuulen viesti, ajomies tai jotain muuta joka sopii häihin yhtä hyvin kuin ranteet auki koska puukko ja pohojammaa.
Kukaan ei koskaan ole pyytänyt "Nousee päivä, laskee päivä", "Cherbourgin sateenvarjot" tai " Mitä tarkoittaa kesytetty" pikkuprinssistä.
Jos joku noita hoksaa pyytää niin se on ilmainen keikka.
...mä voisin nytkyllä ihanvaan vaikka kuunnella sateen ropisemista kattoon siinä huoneen hämärässä toisen kainaloisena ja olla ihan hiljaa vaanOijoi, taas yks sellanen biisu jota vois kuunnella vaan huoneen hämärässä siinä toiseen kietoutuneena ja olla ihan hiljaa vaan
Niin minäkin...ja arvaa mikä ois kanssa ihan ihunaa..istua kirkkaan täysikuun alla samaan vilttiin kääriytyneenä sen toisen kanssa kylkikylessä ja katella kun kirpakka pikkupakkanen saa hengityksen höyryämään...vois olla oikein pienet eväätkin mukana sellasella piknikillä...mä voisin nytkyllä ihanvaan vaikka kuunnella sateen ropisemista kattoon siinä huoneen hämärässä toisen kainaloisena ja olla ihan hiljaa vaan
Mistä löysit kuvani?Niin sellasta se on...elämä.
Kokeile soittaa se täydelle salille.Cherbourgin sateenvarjot- viisuhan on aivan
Ja se elokuvakin..tosin se saattaa mennä kummalliseksi poskien kasteluksi...
...mä voisin nytkyllä ihanvaan vaikka kuunnella sateen ropisemista kattoon siinä huoneen hämärässä toisen kainaloisena ja olla ihan hiljaa vaan