The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D

Tiiäkkö, mä kuulin tämän pari päivää sitten livenä esikoiseni suusta ja...repesin ihan totaalihervottomaan hekotukseen yhdessä pojan kanssa:oops::ROFLMAO::unsure::barefoot:...eikä siitä meinannu tulla loppua..myönnän että mää olin älyttömän väsynyt jo valmiiksi, tuon hepulin saamiseksi ois varman riittäny kun ois vaan kattonu mua silmiin ja sanonu moi :notworthy:...mutta olipahan siihen kohtaan herkullinen vatsalihaksissakin kunnolla tuntuva naurukohtaus..


Myöhemmin mä jouduin sitten laulamaan tuon laulun kaikille kolmelle unilauluksi:barefoot:
 
Mua on pyydetty tai käsketty soittamaan häissä iltatuulen viesti, ajomies tai jotain muuta joka sopii häihin yhtä hyvin kuin ranteet auki koska puukko ja pohojammaa.

Kukaan ei koskaan ole pyytänyt "Nousee päivä, laskee päivä", "Cherbourgin sateenvarjot" tai " Mitä tarkoittaa kesytetty" pikkuprinssistä.

Jos joku noita hoksaa pyytää niin se on ilmainen keikka.
 
Mua on pyydetty tai käsketty soittamaan häissä iltatuulen viesti, ajomies tai jotain muuta joka sopii häihin yhtä hyvin kuin ranteet auki koska puukko ja pohojammaa.

Kukaan ei koskaan ole pyytänyt "Nousee päivä, laskee päivä", "Cherbourgin sateenvarjot" tai " Mitä tarkoittaa kesytetty" pikkuprinssistä.

Jos joku noita hoksaa pyytää niin se on ilmainen keikka.
Niin sellasta se on...elämä.
 
Mua on pyydetty tai käsketty soittamaan häissä iltatuulen viesti, ajomies tai jotain muuta joka sopii häihin yhtä hyvin kuin ranteet auki koska puukko ja pohojammaa.

Kukaan ei koskaan ole pyytänyt "Nousee päivä, laskee päivä", "Cherbourgin sateenvarjot" tai " Mitä tarkoittaa kesytetty" pikkuprinssistä.

Jos joku noita hoksaa pyytää niin se on ilmainen keikka.
Cherbourgin sateenvarjot- viisuhan on aivan:love:
Ja se elokuvakin..tosin se saattaa mennä kummalliseksi poskien kasteluksi:barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
...mä voisin nytkyllä ihanvaan vaikka kuunnella sateen ropisemista kattoon siinä huoneen hämärässä toisen kainaloisena ja olla ihan hiljaa vaan:love:
Niin minäkin...ja arvaa mikä ois kanssa ihan ihunaa..istua kirkkaan täysikuun alla samaan vilttiin kääriytyneenä sen toisen kanssa kylkikylessä ja katella kun kirpakka pikkupakkanen saa hengityksen höyryämään...vois olla oikein pienet eväätkin mukana sellasella piknikillä:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Niin sellasta se on...elämä.
Mistä löysit kuvani? :eek:
Ton täytyy olla vanha kuva koska minä en ole lihava. Vieläkään.
Sitäpaitti mulla on vähemmän tukkaa.

Ja juu, mulla on söpö kaljamasu mutta se on tehty vain siksi, että siihen pääsi on hyvä nojata kun katsomme telkkarista Arskan leffaa *prkl mitä sanoinkaan, siis tuulen viemää tai titanikkia*
Mihin jäinkään? Siis söpö kaljamasuni on tehty vain sinua varten.
 
Cherbourgin sateenvarjot- viisuhan on aivan:love:
Ja se elokuvakin..tosin se saattaa mennä kummalliseksi poskien kasteluksi:barefoot:...
Kokeile soittaa se täydelle salille.
Mä en soita rahasta enkä nuoteista.
Satunnaisella satasella olen maksanut monet sähkölaskut mutta en mä niiden vuoksi soita.
Mut se ilme joka näkyy morsiamen kasvoilla jos näkyy.
Sen vuoksi mä soitan.
Sitä ei voi rahalla korvata vaan kerrankin tuntee olevansa paikassa johon kuluu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä