The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Huomenta

Vähän on kipee olo, mutta toivottavasti menis olot ohi nyt vaan ihan suosiolla kun en kyllä ala ja saa kyllä tulla pahatauti ennenkun ainakaan omalta puolelta alan suunnitelmiani muuttelemaan(n):cautious::mad::oops:
 
vierailija
Siis sinut
Vaikka luen kirjoja, niiden joukkoon ei kuulu useinkaan romaaneja. Teatterista en tykkää enkä kotimaisista sarjoista. Kaikkeen ei aika olisi ikinä riittänyt ja nukahtamiseen täytyy olla extra-asiallinen kirja, et se uni tulee, eikä tarvi koko kirjaa kerralla lukea:D
Hyvä itsehoito-opas:
Kajaste S, Markkula J. Hyvää yötä – apua univaikeuksiin.
Tallinna: Kirjapaja 2011

Jäänkö ilman, kun tuon tähän laitoin. Onko kukaan lukenuto_O
 
Huomenta!

Mull on tuli taksaa ja pyykkikone hurisee. Eilen pestiin ja tiivistettiin kaksi ikkunaa, tänään illalla sama puuha kunhan mies palaa duunista. Sitä ennen pitäisi laitella vaatteita kaappiin, käydä sienessä ja olla valmiina vastaanottamaan astianpesukone kunhan sen tuoja mulle soittaa.

Nniii, ja kai ainakin yksi muuttokuormakin pitäisi ajaa. *huoh*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
vierailija
Huomenta!

Mull on tuli taksaa ja pyykkikone hurisee. Eilen pestiin ja tiivistettiin kaksi ikkunaa, tänään illalla sama puuha kunhan mies palaa duunista. Sitä ennen pitäisi laitella vaatteita kaappiin, käydä sienessä ja olla valmiina vastaanottamaan astianpesukone kunhan sen tuoja mulle soittaa.

Nniii, ja kai ainakin yksi muuttokuormakin pitäisi ajaa. *huoh*
Hyvin se menee(y)
 
Huomenta, vapaapäivä. Hidas & rauhallinen aamu,nukuin melkein yheksään,heräsin Hertta jalkojen vieressä köllöttäen selällään,varpaat & käpälät miun päällä & Minttu nukkui kainalossa. :D:) Eihän siinä voinut heti nousta ylös.:LOL:

Kävin mä seitsemältä ruokkimassa kisut.

Nyt aamupuuro mansikoiden & viikunan kanssa & kahvia :coffee:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Mull on tuli taksaa ja pyykkikone hurisee. Eilen pestiin ja tiivistettiin kaksi ikkunaa, tänään illalla sama puuha kunhan mies palaa duunista. Sitä ennen pitäisi laitella vaatteita kaappiin, käydä sienessä ja olla valmiina vastaanottamaan astianpesukone kunhan sen tuoja mulle soittaa.

Nniii, ja kai ainakin yksi muuttokuormakin pitäisi ajaa. *huoh*
Tsemppiä :) pikku hiljaa teet, niin hyvä.
 
..eli jos sulla on siellä nainen jonka kanssa oot

(y)
Täälläkö joskus joku olisi? HAH. Neitokainen juuri murjaisi vitsin.

Ei. Milloin puhelimeni soi niin se yleensä tarkoittaa sitä, että joku tarvitsee minulta jotain. Tuokin nainen ehkä tavallaan tykkää minusta tai ainakin luottaa minuun mutta milloin ei tarvitse apuani olen jokseenkin ilmaa.
Taidan olla hyödyllinen hölmö jonka numero kannattaa pitää puhelimessa.

Se, että charmini on ollutta ja mennyttä ei tietenkään ole naisten vika. Mutta silti naiset ovat monimutkaisia ja hankalia.
 
Mutta silti naiset ovat monimutkaisia ja hankalia.
No tuo nyt on selvääkin selvempää ja ihan totta(y):oops: mutta mitä tulee siihen meidän ymmärtämiseen ja miten hankalaa se on niin toistan sen mitä kirjotin aamulla: Ei meitä tarttekaan ymmärtää, riittää että te miehet rakastaisitte :unsure:
Toivottavasti Ellu ei sairastu,halaus.
Vähän on sellanen aivastelupärskimispaleluväsymys meininki tänään, mutta täytyy nyt koittaa pitää itteni ja paikkani lämpimänä ettei pahene olo.:ninja:
 
No tuo nyt on selvääkin selvempää ja ihan totta(y):oops: mutta mitä tulee siihen meidän ymmärtämiseen ja miten hankalaa se on niin toistan sen mitä kirjotin aamulla: Ei meitä tarttekaan ymmärtää, riittää että te miehet rakastaisitte :unsure:
Miehen rakkaus tuppaa olemaan tekoja. Ei sanoja.
Johan mä kakskyt vuotta sitten sanoin, että tykkään niin sen pitää riittää. En mä viitti samaa jankuttaa joka päivä.

Kun katot ympärillesi ja huomaat, että nurmikko on leikattu, renkaat on vaihdettu ja sinä ja lapset ajatte isommalla, uudemmalla ja turvallisemmalla autolla kuin mies niin se on miehen rakkautta.
 
Miehen rakkaus tuppaa olemaan tekoja. Ei sanoja.
Johan mä kakskyt vuotta sitten sanoin, että tykkään niin sen pitää riittää. En mä viitti samaa jankuttaa joka päivä.

Kun katot ympärillesi ja huomaat, että nurmikko on leikattu, renkaat on vaihdettu ja sinä ja lapset ajatte isommalla, uudemmalla ja turvallisemmalla autolla kuin mies niin se on miehen rakkautta.
Naisesta on ihan kivaa myös kuulla ja tuntea se, että mies rakastaa...me ollaan taas enemmän tunne ihmisiä. Sitä paitsi kyllähän se kiihottaa naista enemmän kuin nurmikon leikkaus tai uudet autonrenkaat kun toinen tulee spontaanisti eteen ja antaa jalat alta vievän suukon ja sen jälkeen halaa lämpimästi ja halukkaasti omaansa...tuollaset yllätykset kesken kaiken ja yllättäen muistuttais sitä naista siitä, että toinen rakastaa ja ajattelee.

Mä olen sen verran hupsu vieläpä että tykkään ihan julkisista huomionosoituksistakin, eli kunnon suukko keskellä toria vaan ja mun päivä on sillä erittäin helposti pelastettu....ja ihan rohkeesti saa napata pepustakin vaikka kii (ei toki tuntemattomat :eek: )...
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä