V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
---katsokaa ensi yönä!Tuliko?
Upeat revontulet oli taivaalla jo viime yönä, mielettömän hienot: leiskuivat kuin tuli olisi kuvitteellisen kruunun ympärillä leikkinyt![]()
Ei ne varmaan ole huomanneet mitään, kun viranhoito vie ajan aika monella:Kyllä on upeat kelit nyt maailmanlopun jälkeenkin. Näitä saisi olla useamminkin, vai mitä ml -hörhöt?
Nolottaako yhtään?
Kyllä on upeat kelit nyt maailmanlopun jälkeenkin. Näitä saisi olla useamminkin, vai mitä ml -hörhöt?
Nolottaako yhtään?
https://www.ursa.fi/blogi/zeniitti/2015/12/14/lisaantyva-avaruusromu/https://www.spacetelescope.org/images/heic1715c/
Asteroideilla on oma rata, ei ne sieltä kovin usein harhaudu. Enemmän voisi olla huolissaan ihmisen sinne lähettämistä avaruusromuista![]()
Jos tai kun se ennusti revontulia, oletko niitä aktiivisesti edes seurannut koskaan? Minä olen, kun kannan kasvihuoneeseen yöllä kuumavesiämpäreitäTää maailmanlopun jälkeinen aika tuntuu aika mukavalta. En oikeastaan edes huomaa eroa..
JuuNe kuukalenterin merkinnät poistettiin allakoista siksi kun ihmiset alkoivat pelkäämään nälänhätää, mikä oikeesti on Suomessakin ollut silloin, kun on ollut pari peräkkäistä katovuotta... eihän niitä kannata tietää? Saattaa vielä tulla jollekin paha mieli![]()
Harmi kun missasin sen, nyt on 28.11. 202223.09.2017 lauantaina.
Harmi kun missasin sen, nyt on 28.11. 2022
Oliko se kovinkin paha?