Maailmanloppu tulee!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää maailmanlopun jälkeinen aika tuntuu aika mukavalta. En oikeastaan edes huomaa eroa.
Enkä osaa sanoa mikä kaikista tällä vuosituhannella tapahtuneista maailmanlopuista on ollut paras.
Mutta se on varmaa, että seuraava maailmanlopun ennustus on edeltäjiään parempi. Ennustajille kun on taas kertynyt enemmän kokemusta maailmanlopun ennustamisesta.
 
Ne kuukalenterin merkinnät poistettiin allakoista siksi kun ihmiset alkoivat pelkäämään nälänhätää, mikä oikeesti on Suomessakin ollut silloin, kun on ollut pari peräkkäistä katovuotta... eihän niitä kannata tietää? Saattaa vielä tulla jollekin paha mieli:LOL:
 
Tää maailmanlopun jälkeinen aika tuntuu aika mukavalta. En oikeastaan edes huomaa eroa..
Jos tai kun se ennusti revontulia, oletko niitä aktiivisesti edes seurannut koskaan? Minä olen, kun kannan kasvihuoneeseen yöllä kuumavesiämpäreitä(y)

Oli ne liekehtivät loimut tuona yönä valtavan hienot ja nehän näkyvät aika kaukana etelässä. Tietenkin on hörhö, jos ei edes tiedä, mistä on kysymys, mutta ei ne aina erotu - eikä varsinkaan siellä, missä valosaastetta on. Ajatella, että oikeastaan aika harva niitä näkee. Kaunista oli, mutta helpompi on töllätä netistä niitä(y)
 

Similar threads

V
Viestiä
49
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
R
Viestiä
145
Luettu
6K
Aihe vapaa
MISSÄ MAAILMANLOPPU VIIPYY?
M
H
Viestiä
67
Luettu
1K
J
V
Viestiä
22
Luettu
855
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä