Huominen maailmanLoppu.

  • Viestiketjun aloittaja Rönsyilijä
  • Ensimmäinen viesti
Rönsyilijä
Olen varmaan hullu tai jotain mutta mua pelottaa ihan oikeesti huominen, jos maailmanloppu tulee :( Ja ei se nyt niinkäään, mutta se 21.12.2012 kuumottaa todella..
 
Roskaa. Aikuiset ihmiset, että viitisittekin uskoa pöpien satuja. Yksi päästä naksahtanut kristusjuntti USA:ssa sanoo, että huomenna kuollaan, niin herkkäuskoiset on jännäkakka housussa Suomessa asti. Ei näin.
 
Rönsyilijä
[QUOTE="vieras";23810964]No rauhoitu. Maailmanloppu on ennustettu jo kymmeniä kertoja eikä ole tullut. Joku huuhaa-mies vain halunnut saada julkisuutta ja lähtenyt levittään juttuja.[/QUOTE]

Joo mä tiedän että sitä on ennustettu miljoonat kerrat mut mua kammottaa silti. :(
 
Jaa jaa
Ajanlaskumme on vain ihmisten tekemä eli päivämäärillä ei ole mitään mystistä merkitystä. En usko, että jokin tietty päivämäärä on toista erilaisempi. Tarpeeksi kun yrittää, "löytyy" ihmeellisiä ja erikoisia sattumia tietyille päiville. Mitään todellisuuspohjaa niille ei ole, sattumia vain.
 
"vieras"
[QUOTE="millie";23810993]Mua kyllä pelottaakin enemmän se joulukuu..[/QUOTE]

Miksi pelottaa. Se on huuhaa-ukkojen keksintöä. Pelotellaan ihmisiä ja hyväksikäytetään, kun ihmiset luopuvat omaisuudestaan näiden huuhailijoiden hyväksi ym.
 
valmista on
No mitä kauheaa siinä on? itse olen kyllä valmis..illalla kun painan pään tyynyyn,niin ei tarvi enää sitten miettiä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Lapsetkin on jo untenmailla,suukotettuna ja peiteltynä. <3 enkä edes ole kuullut koko maailmalopun tulosta,mutta ehdinpä onneksi oikeana päivänä kuulla siitä :) huomenna se on jo myöhäistä,kun herään aamulla niin olisi ollut nolompaa lukea mammapalstalta kuinka maailmanloppu olisi pitäny tulla..tai ehkä se tuleekin vasta illalla :D
 
"tyttö"
Olen viikkotolkulla ollut kauhuissani tämän takia ja kyllä pistää tuo tämän ennustaja jokseenkin vihaksi jos huomenna ei toivottavasti mitään ihmeellistä tapahdu. Mutta en tahdo kantaa kaunaa vaan olen ainoastaan onnellinen jos elämä jatkuu. Katsotaan ja toivotaan parasta.
 
[QUOTE="tyttö";23811067]Olen viikkotolkulla ollut kauhuissani tämän takia ja kyllä pistää tuo tämän ennustaja jokseenkin vihaksi jos huomenna ei toivottavasti mitään ihmeellistä tapahdu. Mutta en tahdo kantaa kaunaa vaan olen ainoastaan onnellinen jos elämä jatkuu. Katsotaan ja toivotaan parasta.[/QUOTE]
Kannattaa ihan oikeasti harkita psykiatrikäyntiä, jos uppo-oudon kylähullun huutelut maailmanlopusta saavat sinut noin pois tolaltasi.
 
Se tulee
Maya kansan kalenteri päättyy huomiseen...asteroidi törmää maapalloon. Maapallo on juuri huomenna akselillaan sellaisessa asennossa että meitä lähestyvä asteroidi törmää. Suomalaiset tähtitieteilijät seuraavat tilannetta herkeämättä.
 
Maya kansan kalenteri päättyy huomiseen...asteroidi törmää maapalloon. Maapallo on juuri huomenna akselillaan sellaisessa asennossa että meitä lähestyvä asteroidi törmää. Suomalaiset tähtitieteilijät seuraavat tilannetta herkeämättä.
Painuhan siitä sitten juhlimaan viimeistä päivää kaduille, hittoako koneen ääressä kökötät jos elämäsi on juuri päättymässä? :LOL: Kokaiini esiin, maailma loppuu!
 
"vieras"
Amerikkalainen saarnaaja vannoo maailmanlopun koittavan huomenna
julkaistu tänään klo 22:13, päivitetty tänään klo 22:19

Amerikkalainen herännäiskristitty saarnaaja ennustaa, että maailmanloppu tulee huomenna lauantaina. Kristillisen radiokanavayhtiön Family Stationsin omistajan Harold Campingin mukaan maan tuhoaa huomenna jättimäisten maanjäristysten sarja.

Harold Camping, 89, aikoo seurata tuomiopäivän etenemistä radion tai television äärellä. Hän perustaa ennustuksensa Raamattuun, josta laskemalla maailmanlopun päivämääräksi on saatu 21. toukokuuta 2011.

Edellisen kerran Camping ennusti maailmanloppua vuonna 1994. Se ei kuitenkaan toteutunut. Tällä kertaa Camping on kuitenkin vuorenvarma ennustuksensa toteutumisesta.

- Tiedämme ilman epäilyksen häivääkään, että se tapahtuu, Camping sanoi uutistoimisto Reutersille.

Campingin mukaan huomenna iskee maanjäristys, joka pyyhkäisee uskovaiset taivaaseen ja jättää muut hävityksen kauhistukseen muutamaksi kuukaudeksi.

Maailmanlopun ennustajat ovat levittäneet ympäri Yhdysvaltoja yli 2 000 kylttiä, joissa varoitetaan maailmanlopusta. Lisäksi Family Radio -kanavalla on lähetyksiä yli 30 kielellä ympäri maailmaa. Kuulijoita on pelkästään Yhdysvalloissa kymmeniätuhansia.

Reuters
 
Se tulee
Maya kansan kalenteri päättyy huomiseen...asteroidi törmää maapalloon. Maapallo on juuri huomenna akselillaan sellaisessa asennossa että meitä lähestyvä asteroidi törmää. Suomalaiset tähtitieteilijät seuraavat tilannetta herkeämättä.
siis kuun ja auringon kanssa maapallo juuri sellaisessa asennossa että asteroidi ei pääse ohittamaan meitä. Jos musta aukko olisi lähempänä meitä se suojaisi meitä. Auringon pitäisi olla meidän kannalta vasta nousemassa niin olisimme turvassa.
 
No joo, anteeksi, meni vähän överiksi. Ei saisi pilailla toisen pelkojen kustannuksella.
Mutta jos sinulla oikeasti on vahva maailmanlopun pelko, niin kannattaisi varmasti varata aika mielenterveystoimistosta. Turha sellaisen asian vuoksi on yöuniaan menettää.
 
höh O_o
No joo, anteeksi, meni vähän överiksi. Ei saisi pilailla toisen pelkojen kustannuksella.
Mutta jos sinulla oikeasti on vahva maailmanlopun pelko, niin kannattaisi varmasti varata aika mielenterveystoimistosta. Turha sellaisen asian vuoksi on yöuniaan menettää.
Mikään mahdottomuushan ei mikään ole vaikka itsekin epäilen vahvasti, mutta silti mietityttää kovin, että miksi tämmöistä päästetään edes julkaisuun! :(
Aatelkaa lapsia jotka osaavat lukea.. mikä hysteria.. jopa jo vanhemmissakin!

Tuo on jo liikaa mielenterveystoimistoa edes ehdottaa..
Mietin kovasti itsekkin, mutta.... olen täysijärkinen! :O

Kukaanhan ei voi tietää ns.päiviä jos ruvetaan oikeesti ajattelee, mutta miksi tämmöset huuhaat vetää siihen ihan lehdetkin mukaan!?!?!?

**On tämä minustakin kovin kummallista**
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh O_o;23811311:
Mikään mahdottomuushan ei mikään ole vaikka itsekin epäilen vahvasti, mutta silti mietityttää kovin, että miksi tämmöistä päästetään edes julkaisuun! :(
Aatelkaa lapsia jotka osaavat lukea.. mikä hysteria.. jopa jo vanhemmissakin!

Tuo on jo liikaa mielenterveystoimistoa edes ehdottaa..
Mietin kovasti itsekkin, mutta.... olen täysijärkinen! :O

Kukaanhan ei voi tietää ns.päiviä jos ruvetaan oikeesti ajattelee, mutta miksi tämmöset huuhaat vetää siihen ihan lehdetkin mukaan!?!?!?

**On tämä minustakin kovin kummallista**
Miksikö lehdet julkaisevat tällaista? Maailmanlopun tarinat kiinnostavat herkkäuskoisia hölmöjä, ja lehtiä kiinnostaa lukijat. Siinä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Se nyt on ihan turha syyttää mediaa siitä, jos on itse niin sekaisin, että nielee tätä potaskaa.
 
höh O_o
Miksikö lehdet julkaisevat tällaista? Maailmanlopun tarinat kiinnostavat herkkäuskoisia hölmöjä, ja lehtiä kiinnostaa lukijat. Siinä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Se nyt on ihan turha syyttää mediaa siitä, jos on itse niin sekaisin, että nielee tätä potaskaa.
Ja pointti on?
Ihmiset ajautuu hyppimään vuorilta ym. alas epätoivon pelossa :( :(
En ymmärrä tätä että näitä julkaistaan, jos näin ei tapahdu!?!?!?
Järkeeni ei mene....
 

Yhteistyössä