Äh, nyt kyllä vähän kaduttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sari"

Vieras
Oltiin miehen kanssa eilen vähän viihteellä ja kun kotiuduttiin, niin pantiin sitten ilman kumia...Ja mä oon ihan varmaan paksuna nyt...Ei se nyt mikään maailmanloppu olis, mutta ei kyllä sopis tähän elämäntilanteeseen...

Mieti millainen määrä sun kehoon muodostuu sit hormooneja, jos tuut raskaaksi. Ehkä kuitenkin parempi ottaa se jälkiehkäisypilleri kaikkineen hormooneineen kuin tulla tahtomattaan raskaaksi.

[QUOTE="sari";23454445]Kyllä mä sitäkin mietin, että hakisin sen, mutta ei kyllä tekis mieli laittaa sellasta määrää hormoneja kehoon. Täytyy nyt miettiä pari tuntia...[/QUOTE]

No sit sä vaan oottelet osuko nakki. Aika paljon enemmän hormoneja saat raskaudesta ;)

[QUOTE="sari";23454863]Toisaalta ehkä joo, vauva olis ihana, mutta niin kuin jo sanoin, niin elämäntilanne ei ole paras mahdollinen nyt...[/QUOTE]

No mitkä kiertopäivät sulla oli meneillään? Kuinka todennäköistä se raskaus muka olis?

Mene nyt hakemaan se jälkiehkäisy äläkä pelleile. Raskaus tuo helvetisti enemmän hormoneja kuin se pilleri.

Erona on vaan se, että raskaus muodostaa kehossa luonnollisesti hormoneja. En halua keinotekoista enää itseeni, kun pillereistä juuri pääsin. Ehkä se vauva ei oliskaan niin kauhea asia, kun asiaa on nyt mietiskellyt. Täytyis vaan järjestellä asioita vähän uudelleen...

Yhteistyössä