Mut ei siellä pimeessä olis kukaan nähny vaikka olis mennykin.No ei nyt sentään
Mut ei siellä pimeessä olis kukaan nähny vaikka olis mennykin.No ei nyt sentään
Jätä se mankelointi nyt ainakin.On-off migreeni päällä puoli toista viikkoa jo. Liikaa töitä, työergonomia ei ole tässä projektissa, liian vähän unta. Kotityöt rasittaa. Vielä pitäisi vähän remppaa jaksaa. Elämä on.
Mun mielestä sopiva määrä paljasta pintaa, tissejä ja peppuja ja miehiä nakkena on just bueno sarjoissa ja kiihottavaa *sanoo aika varovasti kun pelkää Lunan vasenta koukkua ja raivoa*Onneksi ei ole. Seksi on aivan turjaa tv-sarjoissa, onneksi kun katsoo dvd.ltä niin turhat kohdat (seksit)voi nopeuttaa, kelata pois tieltä. Tänään katoin koko 3,kauden,, nyt pidän pienen tauon tässä.
Kyllä kyllä. Tänään pesin ikkunat ja peilit,imuroin ja moppasin, pyyhin pölyt jne. Mies kuurasi keittiön.Jätä se mankelointi nyt ainakin.
Kekä hän on?
Mut ei siellä pimeessä olis kukaan nähny vaikka olis mennykin.
Naprapaatti sinne menen jahka kerkiän.Hartiahieronta olis nyt poikaa.
Onks se se sama patukka minkä sofy uhkas työntää sun perärööriis tässä hiljan? Emmä sitä kyllä sitten söisSe vitun patukka
Onks se se sama patukka minkä sofy uhkas työntää sun perärööriis tässä hiljan? Emmä sitä kyllä sitten söis
Niin olis.Hartiahieronta olis nyt poikaa.
Eikäkö mä pesin siuhkussa itteni kookossaippualla tai geelillä ja shampoollaSemmoinen kookostäyteinen patukka, en ottaisi, niin pientä patukkaa suklaapuoleeni.
Eikäkö mä pesin siuhkussa itteni kookossaippualla tai geelillä ja shampoolla
Tuoksumaan, se sana on t u o k s u m a a n!!!Siinä on vain sellainen vika että se jää haisemaan.
Se ois niinkuin tarkoituskinSiinä on vain sellainen vika että se jää haisemaan.
Keneen? Rättikseen?Hmmm....ei,en sorru nyt enkä myöhemmin.En en en.
Tuoksumaan, se sana on t u o k s u m a a n!!!