awww mutt ei tällä kertaa kuitenkaanHopeatoffeelle ?
Nyt sellaselle toffeehuulirasvalle
awww mutt ei tällä kertaa kuitenkaanHopeatoffeelle ?
Joku uus parfyymi?Mie tuoksun pekonille
Ei se vaikuta.
Game of Thrones, 3s kausi
On-off migreeni päällä puoli toista viikkoa jo. Liikaa töitä, työergonomia ei ole tässä projektissa, liian vähän unta. Kotityöt rasittaa. Vielä pitäisi vähän remppaa jaksaa. Elämä on.
Buranaa jo useamman pitkin päivää.Suihkussa venyttelin niskaa kuuman veen alla.Oletko ottanut särkylääkettä?
Joo onOnko toi joku uus tuoksu
breaking bad, 4.kausi.
Mä kookokselle ja huulet toffeelle *räpsyti räpsyti räps räps*
breaking bad, 4.kausi.
Ei sentään menny nakki vilkkuen.Mies lähti viemään roskia, pyjama päällä. On kuulemma niin pimeetä ettei kukaan huomaa
Toivottavasti helpottaa pian.Buranaa jo useamman pitkin päivää.Suihkussa venyttelin niskaa kuuman veen alla.
"Glutamaatilla on kolmentyyppisiä reseptoreita. Ne on nimetty niille suhteellisen spesifien agonistien mukaan N-metyylidextroaspartaatti (NMDA)-, kainaatti- ja 1-amino-3-hydroksi-5-metyyli-iso-oksatsoli-4-propionaatti (AMPA)-reseptoreiksi; mahdollisesti on olemassa muunkintyyppisiä reseptoreita.Lienee menkoista johtuvaa kun ei tykytä migreenimäisesti mutta ei oo silti buranat auttanu.Luulen et mun pääkipuun ei buranat ja muut auta kun yleensä migreeni ja miggelääke niin tollaset buranat ja muut niin ei ne enää vaikuta et ovat liian kevyitä.
Jep,onJoku uus parfyymi?
Jaksuja sinnekin.On-off migreeni päällä puoli toista viikkoa jo. Liikaa töitä, työergonomia ei ole tässä projektissa, liian vähän unta. Kotityöt rasittaa. Vielä pitäisi vähän remppaa jaksaa. Elämä on.
No ei nyt sentäänEi sentään menny nakki vilkkuen.
Kekä hän on?Tykkäätkö bountysta?
Mä käytän pizzan tai pekonin tuoksua.Jep,on
Houkuttelee miehiä,pitää viellä pirskottaa olutta hiuksiin / iholle niin toimii varmasti
Marraskuussa helpottaaJaksuja sinnekin.
SuklaakookospatukkaKekä hän on?
KääkMarraskuussa helpottaa
Onneksi ei ole. Seksi on aivan turjaa tv-sarjoissa, onneksi kun katsoo dvd.ltä niin turhat kohdat (seksit)voi nopeuttaa, kelata pois tieltä. Tänään katoin koko 3,kauden,, nyt pidän pienen tauon tässä.Siinä sais olla enenpi seksiä.