Niin piti.Tottakai piti sitten laittaa paremmaks...opettajan mielistelijä, oisit nyt vielä antana sille omenan...niiiiin ja missäs mun huomenet on häh täh??
Höh, miksi sitte ees mainitset täällä. Uteliaisuus iski.Se lämmitti mieltäni kovasti
Mulla ois yks juttu taas, mutta pelkään kertoa sitä, koska tämä lähtee varmaan väärille urille heti aamusta. Väärille? Noh eräiden ihmisten mielestä väärille. Joo kyllä se kannattaa jättää kertomatta.
Ai kun voit antaa sille mitä? Pahemmansorttisen selkäsaunan niinhän??Niin piti.
Mitä mä omenaa kun voin antaa..
Huomenta muru
Kyllä, kävi jo mielessä mitä kaikkea tekis.Ai kun voit antaa sille mitä? Pahemmansorttisen selkäsaunan niinhän??
Huomenta
tää hiien hilavitkutin on kyllä yks hankaluus...tuuliviiri kerpeles! Juutuupista ei päästä läpi esimes kaikkia viisuja, ei tätäkään mutta - vaikken oo kuullutkaan niin sanat on hyvät
Niin on, ihanat sanattää hiien hilavitkutin on kyllä yks hankaluus...tuuliviiri kerpeles! Juutuupista ei päästä läpi esimes kaikkia viisuja, ei tätäkään mutta - vaikken oo kuullutkaan niin sanat on hyvät
Niin eli mitäs kaikkee sä sille tekisit?Kyllä, kävi jo mielessä mitä kaikkea tekis.
Kehtaako sitä kertoa?Niin on, ihanat sanat
Niin eli mitäs kaikkee sä sille tekisit?
ahaTänään teen borskeittoa, joten pieru raikaa illasta
Kerro poisKehtaako sitä kertoa?
Suklaakahvia Miten teit sitä?Hyvää huomenta myös rättikselle.
Heräsin puol yheksän.
Nyt suklaakahvia & jugurttia.
Pitäis vaatteet saaha päälle.
Tuhmuuksia arvelen mäNäh, voitte kuvitella mitä tekisin.
Pieksät ja heität niskapersotteella lattiaan?Kehtaako sitä kertoa?
Pieksän ja heitän sänkyyn.Pieksät ja heität niskapersotteella lattiaan?
Ostin cittarista valmista suklaakahvia 200g ja 4.60 €Suklaakahvia Miten teit sitä?
Mä voin pukea sut.
Joo ja sitten me mennään sun, kisun ja kaisin kanssa hyppimään ja pomppimaan sen sängyn päälle!! Olen heti mukana! *on heti mukana*Pieksän ja heitän sängyn alle.
Sä voit riisua mutSuklaakahvia Miten teit sitä?
Mä voin pukea sut.
Pieni hemmottelu ei koskaan maksa liikaa.Ostin cittarista valmista suklaakahvia 200g ja 4.60 €
Pientä hemmottelua.
Jooo,pue vaan.