Tarviiko puhaltaa*puhaltaa kuitenki*
Lenkkikengät pittäis ostaa ja sattu mainos silimään
Tarviiko puhaltaa*puhaltaa kuitenki*
Lenkkikengät pittäis ostaa ja sattu mainos silimään
Ööö, ei puhaltaa vaan lähinnä päinvastoinTarviiko puhaltaa*puhaltaa kuitenki*
Ole hiljaa tai panen patukan peppuus. Kupista höpisit.
Yyymh*nyökyttää*..ei sitä reissua koskaan tee jännittämättä ja kivusta voihkimattaai sullakin on sama juttu lekurissa sisätutkimuksen kanssa kuin mulla? Koko ajan gyne hoki viimeksikin että ''rentouduppa, hengittele vaan sisään ja ota ihan rennosti, muuten mä en saa tätä juttua pysymään sisällä kun sä jännität itteäs liikaa..'' ja mitä enemmän se höpötti sitä, sitä enemmän mä jännitin sitä kylmää ja metallista hökötintä
En kai mä nyt oikeasti.Kyllähän minä siitä tykkäisin, mutta nämä on niitä juttuja mihin pitää kysyä tyttöystävän lupa.
Sä tiedät aivan liian paljon gynekologiasta....se häiritsee, lakkaa tietämästä taikka muuten
*vetää sisäänpäin*Ööö, ei puhaltaa vaan lähinnä päinvastoin
No ei niinYyymh*nyökyttää*..ei sitä reissua koskaan tee jännittämättä ja kivusta voihkimatta
En kai mä nyt oikeasti.
*vetää sisäänpäin*
*henkeä*
AijaaSen pitää minkä lupaa ja sitä rataa
Mä olen aina yrittänyt olla rentona. Ei koske.Yyymh*nyökyttää*..ei sitä reissua koskaan tee jännittämättä ja kivusta voihkimatta
Kyllä kyllä muttaEllulle vaan tiedoksi, että opiskelu kannattaa aina
Softyyn et sitten koske tai sattuu päähän!Sen pitää minkä lupaa ja sitä rataa
Mutku se rentoutuminen ei auta..yritä siinä sitte olla rentona kun toisen sormet on sisällä jonkun metallihirviön kera ja kyselee muka muina naisina kuulumisia ja ajatuksia siitä mitä haluaisin syödä sinä päivänä ja puhuessaan tuijottaa jalkoväliä!Mä olen aina yrittänyt olla rentona. Ei koske.
Tai siis en tyksi suinkaan kun tiiän mitä kamalaa se on vaan tyksin kun..pöh, halaan sua*halaa*No ei niin
No arvaas vaan oonko yrittännä syvähengitellä mutkumutku ei tartte sen metalliputken mennä kuin hiukan tyrkylle huulille niin sattuu jo...ja koko homman jälkeen oon loppupäivän kippeenäMä olen aina yrittänyt olla rentona. Ei koske.
Mulle ei olla juteltu mukavia.Mutku se rentoutuminen ei auta..yritä siinä sitte olla rentona kun toisen sormet on sisällä jonkun metallihirviön kera ja kyselee muka muina naisina kuulumisia ja ajatuksia siitä mitä haluaisin syödä sinä päivänä ja puhuessaan tuijottaa jalkoväliä!