Jaahas...sitä tais tulla lähtökomennusta sinne kauppaan...jos sitä meinaa yhtään mitään sotkee ja valutella ja nuolla ja lämmetä...Musta nahka-asu päällä.
Jaahas...sitä tais tulla lähtökomennusta sinne kauppaan...jos sitä meinaa yhtään mitään sotkee ja valutella ja nuolla ja lämmetä...Musta nahka-asu päällä.
Joko läikkyy yli?Tietämättömät
Ole hiljaa tai panen patukan sun peppuus.Tietämättömät
Runttaa kaikessa rauhassa vaan ihanvaikkajamihinkä reikääs vaan mutta mä en koska kerta tampoonikin sattuu ja lekurin sisätutkimus ja...hittojako tässä avautuu ohi suunTietämättömät
LaitaOle hiljaa tai panen patukan sun peppuus.
Se on helppoaHuomenna taas pizzan vääntöä teinin toiveesta.
ai sullakin on sama juttu lekurissa sisätutkimuksen kanssa kuin mulla? Koko ajan gyne hoki viimeksikin että ''rentouduppa, hengittele vaan sisään ja ota ihan rennosti, muuten mä en saa tätä juttua pysymään sisällä kun sä jännität itteäs liikaa..'' ja mitä enemmän se höpötti sitä, sitä enemmän mä jännitin sitä kylmää ja metallista hökötintäRunttaa kaikessa rauhassa vaan ihanvaikkajamihinkä reikääs vaan mutta mä en koska kerta tampoonikin sattuu ja lekurin sisätutkimus ja...hittojako tässä avautuu ohi suun
Ilmottaudun jonon jatkeeksi Tänään eka päivä.Mulla alkoi eilen.
Samassa taloudessa asuvilla kuullemma voi olla samaan aikaan. Mutta että meillä ketjulaisilla.
Mä luin että v*tun alle.Niin ja alkuiltaa. Särkylääkettä naamaan ja viltin alle.
Awww söpööMulla alkoi eilen.
Samassa taloudessa asuvilla kuullemma voi olla samaan aikaan. Mutta että meillä ketjulaisilla.
Juuup,niin ootNii-i...mä olen tosi tosi tuhmatuhma...
Mä luin että v*tun alle.
Höh,ootko kipee ? Halaus.Niin ja alkuiltaa. Särkylääkettä naamaan ja viltin alle.
Enku liityin ketjutytttöjen menkkakerhoonHöh,ootko kipee ? Halaus.
Ole hyvä. Kiva että sain nauramaan.
Kiitos! Ekat naurut tänään kun lähinnä on vaan kaksinkerroin kulkenu kivuissaan ettei paljo oo naurattanu.
Juhuu, Rättis.. ?
sehä innostuu siitä,etkä pääse eroon ikinäOle hiljaa tai panen patukan sun peppuus.