Ai sä mietit vieläkin sitä...no mutta ime parsaa ja jatka pohdintojaTeitkö sen itsekkäistä vai epäitsekkäistä syistä?
Ai sä mietit vieläkin sitä...no mutta ime parsaa ja jatka pohdintojaTeitkö sen itsekkäistä vai epäitsekkäistä syistä?
Ootkossää syönyt mitään lämmintä, häh?Ärsyttää kun koko ajan paleltaa ja on vaatteet vaatteet on mun aatteet päällä
No kyll mää sen skyrrin....Ootkossää syönyt mitään lämmintä, häh?
ja jotakin lämmintä sinne nassuunUh uh mutta mutta nymmää keksin miten saan itseni lämpiämään: Sauna! Se täytyy laittaa kuumenemaan kohtapuoliin niin eiköhän ala kropanlämpö nousemaan!
Turhaan huolit Montako tikkiä on?Joo, siis on hyvä kun ottaavat pois mutta jos miten sattuu/ kirpasee
niijustiisajooNo kyll mää sen skyrrin....
Nii joo vois kai sitä muutakin syödä
Mä ostin lakritsi skyrrin ja se oli yllättävän hyvää.En kauheesti niistä pidä muuten mut toi oli ihan hyvä.No kyll mää sen skyrrin....
Nii joo vois kai sitä muutakin syödä
Kuule, hintsupikkiriikkisesti jos mukamas erehtyy tuntumaan niin oikeestihan se ei tunnu niin missään ja kun aattelet että sitten voipi jo ottaa tuntumaa pyörähdyksiin ja kunnon askelluksiin poistamisen jälkeenJoo, siis on hyvä kun ottaavat pois mutta jos miten sattuu/ kirpasee
niijustiisajoo
*huokasee*
Kait sä kuitenki keittiöön lyödät? Ettei vielä näkökyvyssä tunnu...
Mä tykkään siitä kuningatar skyrristäMä ostin lakritsi skyrrin ja se oli yllättävän hyvää.En kauheesti niistä pidä muuten mut toi oli ihan hyvä.
En tiedä. Olisko joku firma joka välittää heitä?Mitenkä noi bändit hankkii noi taustatanssijat?Onko niille joku casting vai mistä ne niitä haalii.Tuli vaan mieleen,en ole hakemassa
Oisko siinä välikätenä koreografi jolla sitten puolestaan sitä punaista lankaa tanssijoihin ja mahd.koe- esiintymisiin ellei jo heti ole tiedossa sopivia sheikkaajia ?Mitenkä noi bändit hankkii noi taustatanssijat?Onko niille joku casting vai mistä ne niitä haalii.Tuli vaan mieleen,en ole hakemassa
Haahaa yks haluaa Cheekille taustatytöksi hetkuttelemaan!Mitenkä noi bändit hankkii noi taustatanssijat?Onko niille joku casting vai mistä ne niitä haalii.Tuli vaan mieleen,en ole hakemassa
Neljä tikkiäTurhaan huolit Montako tikkiä on?
Jooh,pääsee sitten jo saunaan miehen kanssaKuule, hintsupikkiriikkisesti jos mukamas erehtyy tuntumaan niin oikeestihan se ei tunnu niin missään ja kun aattelet että sitten voipi jo ottaa tuntumaa pyörähdyksiin ja kunnon askelluksiin poistamisen jälkeen
Hyvin se menee, Kais
MoikkelisPäivää
Jos ei olis ollu nuorena ujo ja läski(eli niinku nytkin) niin oisin voinu harrastaa jotain tollasta.Tossa pitää olla kondiksessa ja tossahan sitä pysyy.Haahaa yks haluaa Cheekille taustatytöksi hetkuttelemaan!
No ni, tuosta aatoksesta ja ihanasta laatuajasta pidät kiinni ja tiukasti, kun tikkejä poistetaanJooh,pääsee sitten jo saunaan miehen kanssa
Mä ostin eilen kilon porkkanoitaMie narskutan omenaa ja kahvikin on valmistumassa
...ja mä oletan että sinne hekotusrööriin on menossa muutakin ruokaa ja lämmintä sellaista ..?Mie narskutan omenaa ja kahvikin on valmistumassa