Porkkanoita täälläkinMä ostin eilen kilon porkkanoita
Porkkanoita täälläkinMä ostin eilen kilon porkkanoita
No ei tossa ehdi edes miettii koska se alottaa kun on jo ottanu pois.Nips naps vaan.Neljä tikkiä
Joo, toivottavasti on osaava hoitaja ja ettei kirpase pahasti
On suuri vaara käyttää mitäsattuu, katsos:No en saanu päähäni sitä suomenkielistä
onko noi hyviäOtinkin skyrrin
Joo mutta vasta sitten myöhemmin *nyökyttää tomerasti*...ja mä oletan että sinne hekotusrööriin on menossa muutakin ruokaa ja lämmintä sellaista ..?
En tiiä, en oo maistanutonko noi hyviä
Ai sä mietit vieläkin sitä...no mutta ime parsaa ja jatka pohdintoja
Nii-i lällätiläälääEn jaksaisi miettiä. Sinulla on taipumus vastata kysymykseen kysymyksellä tai jättää vastaamatta kysymykseen kokonaan ¤
Nii-i lällätiläälää
Uuniin porkkanaa ja mausteet ja teet kyytipojaks salaatinMistähän sitä taikois ruokaa.Kaapis olis riisii ja pastaa ja sellasta mutta en oo koko kesän tainnu sellasii syödä. Tuntuu et olokin ollu parempi kun ei oo syöny ( närästäny). Kesä menny salaateilla ja porkkanoilla.
Mistähän sitä taikois ruokaa.Kaapis olis riisii ja pastaa ja sellasta mutta en oo koko kesän tainnu sellasii syödä. Tuntuu et olokin ollu parempi kun ei oo syöny ( närästäny). Kesä menny salaateilla ja porkkanoilla.
Ei.Lämpimiä.Kasviksia.Mulle.Uuniin porkkanaa ja mausteet ja teet kyytipojaks salaatin
Nostan ihan vaan siksi et huomaat kun ehkä tulet levähtämään pihahommistaOttaisin sen saven pois suunnilleen ämpärin verran, koska se on aina tiivistä ja kylmää. Hae kaupasta luomumultaa ja pohjalle eristeeksi sitä lekasoraa, niin siitä tulee hyvä alusta. Mies varmasti panee vastaan, mutta... Ja hiekkaa voi laittaa kans pohjalle ennen lekasoraa, niin ei katoa se multa sinne. Lehtiroskaa sitten kunnollinen kerros, mutta ei ruohosilppua enää, ettei se pensas lamoa: lumi kertyy oksille ja ne painuvat maahan. Istutusaika alkaa vasta yläkuun aikaan, ei siis vielä.
Savimaasta kannattaa tehdä muotilla pihalaattoja. En ole tehnyt, mutta muotteja on myytävänä ja myyjä varmasti antaa ohjeet, sopivan väristä kiinnitysainetta ja verkkoa tarvit kans vahvikkeeksi, et ei hajoa kävellessä. Hanki eri lajikkeita, niin eivät kypsy yhtaikaa kaikki: Pohjanjätti, Melalahti ja musta Mortti on mun mielestä hyviä (muista en tiedäkään mitään, paitsi Öjebyn lamoaa...) ja kasvavat pystyyn: ei homehdu alimmat oksat aina. Siis: se kuun aika on olennaisin asia. Kyllä ne marjapensaat savimaassakin kasvavat, mutta ne ovat ikivanhoja pensaslajikkeita, jotka ovat sopeutuneet siihen pienilmastoon aikoinaan. Jos tarkoitat vadelmapensasta, on risut ja puuroska ym niille luonnollisin sekoitus, jostakin "rantteelta" tai liiterin edustalta/pohjalta
Kerkiäis vähän aikaa lukee,ennen kuin pittää ruokaa tehä.
Uskaltaakohan syyä kolme vuotta vanhoja kanttarellejä ?
Löytyi pakasteesta rasia.
No porkkanat jääkaappiin ja mausteet ja teet kyytipojaks k y l m ä n salaatinEi.Lämpimiä.Kasviksia.Mulle.
Ei tee mieli. Tilattiin täs joku aika sit kepsurulla ja hyi,eka kerta oli mulle ja siellä oli punasipulia! Jäi syömättä multa.Ei edes auttanu pois noukkiminen kun se maku oli imeytyny siihen.Kilauta kebabbilaan
Luin yön talo sarjaa,osa 10 Salattu.Mitä meinasit lukea?
Kanttarillit heittäisin biojätteeseen.
Salaattia + porkkanaraastettaMistähän sitä taikois ruokaa.Kaapis olis riisii ja pastaa ja sellasta mutta en oo koko kesän tainnu sellasii syödä. Tuntuu et olokin ollu parempi kun ei oo syöny ( närästäny). Kesä menny salaateilla ja porkkanoilla.