The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No joo mut täälläpäin tuntuu olevan vaan paskaa.Ihmiset myy kalliilla ihan sellasia mitkä vois vessaräteiks laittaa.
Oho, onpa outoa o_O
Täällä on 3 tosi hyvää kirppistä, varsinkin suurin niistä on todella hyvä...vaatteet on lajiteltu samoihin hyllyihin/naulakkoihin ja sieltä voi ostaa myös puoli ilmaseks hyviä huonekalujakin.
Sieltä mä viimeks ostin pari takkia ja puseron alle 10llä kaikki yht. Toiselta kirppikseltä ostin kahet housut, verkkatakin, pari tpaitaa, puseron, pari hametta ja kaikki yhteensä 14 euroo.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en jaksa niitä sekamelskasia koppeja edes läpikäydä.Ne pitäs olla kaikki lajiteltu tyyliin housut ,paidat,hameet jne niin olis helppo etsiä niin ehkä vois bongata jonkun hyvälaatusen.Mut ei täällä kyllä ole ja jos sattuu olee niin kalliita.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en jaksa niitä sekamelskasia koppeja edes läpikäydä.Ne pitäs olla kaikki lajiteltu tyyliin housut ,paidat,hameet jne niin olis helppo etsiä niin ehkä vois bongata jonkun hyvälaatusen.Mut ei täällä kyllä ole ja jos sattuu olee niin kalliita.
Täällä on just silleen tehty,siis sillä isoimmalla kirppiksellä...kaikki on omalla paikallaan telineissä ja hyllyissä. :)

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Ja yks mikä mua ärsyttää aivan suunnattomasti kun joskus itekin vieny myyntiin(jota en enää kyllä kovin usein tee kun kauhee homma) että kun ihmiset ottaa siitä kopista jonkun tavaran tai vaatteen niin se vaan viskataan takasin eikä esim laiteta takasin henkarille(vai onko se hengari) tai viikata hyllylle takasin vaan se vaan heitetään sinne.tai otetaan mukaan että ostaa ja sitten päätetäänkin etten ostakaan niin jätetään lähimpään koppiin eikä voida viedä sinne minne se kuuluu.Argh:mad:

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Kirppiksethän on aivan upeita aarreaittoja:)!

Siellä pyörimiseen vaan pitää varata a i k a a. Laatuhan on mitä on, riippuu niin myyjästä, joukossa voi toisinaan olla ihan uuttakin ja pääosin taitavat puhtaitakin olla(tosin oon mä nähnyt niitäkin että on otettu myyntiin mitä ilmeisimmin suoraan päältä, voi oksupoksu).

Silloin kun ipanat olivat pienempiä, niin löytyi todella paljon heille tavaraa pilkkahinnalla. Mutta nykyään on jo pienoinen ihme että löytyy e h j ä ä vaatetta tai sellaista jonka pienellä tuunauksella saisi vielä käyttöön. Vaan jos sattuu heidän kokoluokkaa löytymään, niin jo vain nappaan ellei pyynti nyt ole ihan pähkähullua hintaa :)

Ja yks mikä mua ärsyttää aivan suunnattomasti kun joskus itekin vieny myyntiin(jota en enää kyllä kovin usein tee kun kauhee homma) että kun ihmiset ottaa siitä kopista jonkun tavaran tai vaatteen niin se vaan viskataan takasin eikä esim laiteta takasin henkarille(vai onko se hengari).Argh:mad:
Suomenkielellä toi on vaateripustin, hurriväännöksenä se on se hengari :mad:

Laiskotuttaa:barefoot:...
Mutta mullapas on vissiin kohta, riippuu ihan siitä miten sukkela oon, uusi neulepusero valmiina:)!

Viimeistelyä vaille valmis siis, kappaleiden yhdistämisiä ja kauluksen tekeminen ja loppupäättelyt - sitten se ois siinä. Joko sopiva tai sitten ei ja jonnekin uffille menevä:D

Että tuurillaan ne botskitkin...

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä