Kuulisitpa hoitsujen puheet kun puhuvat tauolla ja syövät samalla.Nyt en kyllä syö aamupalaa!
Kuulisitpa hoitsujen puheet kun puhuvat tauolla ja syövät samalla.
Eritteistä yms.Mitä ne puhuu?
Eritteistä yms.
..tai sitten ihan vaan jotku havut tai jotkupeffan alla ja laavu..tai vaan lämmittävä notski ja se höyryävä muki ja ne ihanat upottavat simmut ja...Niin niin ja sitte *innostuu* Siihen viereen se toinen ihminen jolla myös on silmät kirkkaina ja ja hengitys höyryävänä ja taustalla on sellaset ihunat pöydät ja tuolit mitkä on vuorattu lampaanvillasilla pehmusteilla...pöydillä siniruuturaidalliset pöytäliinat ja niiden päällä kynttilät palamassa ja ympärillä hiivatisti lunta ja lähellä pulkkamäki muine laskettelijoineen ja iloineen, minne voi mennä sitten ottamaan kunnon kyydit pulkassa jahka se kaakao on hörpitty nassuun ja taivaalla on miljoona miljoona miljoona tähteä!!! Ui ui kun tekis niiiin mieli vielä kokea tollanen talvi!
Ne puhuu susta ja sun pienestä nakistaMitä ne puhuu?
Eivät puhu.
Havuja pepun alle? Nöö nöö mieluummin se pehmonen lampaantalja..tai sitten ihan vaan jotku havut tai jotkupeffan alla ja laavu..tai vaan lämmittävä notski ja se höyryävä muki ja ne ihanat upottavat simmut ja...
Täällä sataa vettä, mites siellä*yrittää irrottautua simmuista*
Ne puhuu susta ja sun pienestä nakista
Mie, että jotain seksijuttuja.
Sekoitin vissiin ku vähän samankaltaisia nuo sanat hoitsu ja hutsu, hmmm, yhtään hutsufantasiaa mulla ei ole, mutta nuita hoitsufantasioita on useampiakin
Kerran olin sairaalassa niin, hoitsu tuli ottamaan katerdria pois, niin eiköhän iskenyt kauhian stondiksen päälle, näyttelin muka vielä, että mulla ujostutti
????!!!!!Ellu antoi mulle taas alapeukun
Kumpi sana miellyttää sinua enemmän, vällykäärmeen silmä vai virtsaputki vai jopa kyrvän reikä?
Itse kyllä vierastan tuota kyrvän reikää ku sehän on silleen oikeammin ajateltuna pillu, jos silleen ajattelee, että esim. autotalli, tiiäthän nä logiikan
Runkkutalli
Niin tietysti seksijuttuja.
En ole. Olen työskennellyt vuodeostaolla. Taukohuone on yhteinen.Ootko sinä hoitsu?
No nytkyllä tuli heti mieleen se mielikuva höyryävästä kaakaosta, pulkkamäestä ja siitä toisesta kirkkaasta silmäparista joka napittaa katella siellä jossain pakkasen keskellä malttamattomana kun tekis niiiin mieli jo pulkkamäkeen!!Heh-heh, mitä ajattelet, jos sanon, että silmä katsoo silmää
Huomenta
Onks täällä jotkut housuttomien aamu kokoontuminen ?
Yheksään asti tuli nukuttua.
Kahvi ja marjaisa punajuuri-kaurapuuro
Kuka himputti sitä ny viittii raahata?Havuja pepun alle? Nöö nöö mieluummin se pehmonen lampaantalja
En ole. Olen työskennellyt vuodeostaolla. Taukohuone on yhteinen.
Olisit sanonut sen. Mutta hoitsut näkevät kaikenlaista.Otti sen katedrin pois niin varoitti, että voi tuntua siltä, että pissat tulee
Mie meinasin varottaa, että saattaa siemennesteet tulla, oli kyllä mukava sairaalareissu
Sairaalan vaksi se on.Ootko sinä hoitsu?
anteeks..*lähti korjaamaan tilannetta*Huomenta
Onks täällä jotkut housuttomien aamu kokoontuminen ?
Yheksään asti tuli nukuttua.
Kahvi ja marjaisa punajuuri-kaurapuuro
Mie en käytä yöllä pöksyjä enkä niitä heti aamusta tunge päälle joten ei oo unohtunutSullakinko on pöksyt unohtunut jalasta?