Softy
On kahdella naispervolla.Huomenta
Onks täällä jotkut housuttomien aamu kokoontuminen ?
Yheksään asti tuli nukuttua.
Kahvi ja marjaisa punajuuri-kaurapuuro
Ellu ja kattimus.
On kahdella naispervolla.Huomenta
Onks täällä jotkut housuttomien aamu kokoontuminen ?
Yheksään asti tuli nukuttua.
Kahvi ja marjaisa punajuuri-kaurapuuro
Olisit sanonut sen. Mutta hoitsut näkevät kaikenlaista.
Huomenta,no ei mun takia tarvii pöksyjä laittaaanteeks..*lähti korjaamaan tilannetta*
Ai joo, huomenta
Eiku kolmella tai siis ei pervollaOn kahdella naispervolla.
Ellu ja kattimus.
On kahdella naispervolla.
Ellu ja kattimus.
Huomasin, siinä on kolmas pervo.Eiku kolmella tai siis ei pervolla
Mä mikään pervo oo!!
Eikä oo se on vaan hyvä antaa olla ilman pöksyjä ainakin kotonaHuomasin, siinä on kolmas pervo.
On kahdella naispervolla.
Ellu ja kattimus.
Niin justiinsa!Eikä oo se on vaan hyvä antaa olla ilman pöksyjä ainakin kotona
Eikä oo se on vaan hyvä antaa olla ilman pöksyjä ainakin kotona
Mutku mie laitoin jo...siis*hämmentyneenä*...piäksmä nää jalassa vai jätänkö..huoooh, elämä on valintoja*kiskoo pöksyt kuitenki ylös*Huomenta,no ei mun takia tarvii pöksyjä laittaa
Niin on. Mä olen housut jalassa kesät talvet.Eikä oo se on vaan hyvä antaa olla ilman pöksyjä ainakin kotona
Mitä sä ne jalkaan laitoit? Ole vaan ilman housuja.
Hmpfh
Kerrataanko?
Mäenoopervoenetesyksinkertaisellasaatituplaveellävaanmäoonihuna*räpsytiräpsyti*
Ja mulla on nyt pöksyt jalassa
Helpottaako?
Oi! Teettekste yhessä pizzat? Pohjan ja täytteet ja kaikki? Toi on niiiiiin kivaa puuhaa*miettii tuliko tarpeeks monta iitä*Se on taas pizzapäivä tänään. Teinin toive.
Hä? Alvariinsako? Suihkussakinko? Vai oikein huolella ja erityisesti kesällä ja talvella mutta vähän holtittomammin keväällä ja syksyllä?Niin on. Mä olen housut jalassa kesät talvet.
Mä teen alusta loppuun. Pienenä teini puuhaili mun kanssa. Ei ole enää pitkiin aikoihin.Oi! Teettekste yhessä pizzat? Pohjan ja täytteet ja kaikki? Toi on niiiiiin kivaa puuhaa*miettii tuliko tarpeeks monta iitä*
Pöh, tietysti housut pois kun käy suihkussa tai vessassa.Hä? Alvariinsako? Suihkussakinko? Vai oikein huolella ja erityisesti kesällä ja talvella mutta vähän holtittomammin keväällä ja syksyllä?
JooHaluatteko tietää mitä minulla on seuraavaksi suunnitelmissa?
Nokunsiis..tuli semmonen olo että ei tässä saa viipottaa paljaana kun kuikkuillaan ja mörtsellään...hö!! No ei mun päivästä mitään tuu kun ette kerta osaa päättää miten päin tänne saa tulla ja mun aamupalakin jää syömäti kun kerranki voin semmosen syyä kun...Mitä sä ne jalkaan laitoit? Ole vaan ilman housuja.