Taitaa olla mekko. Kamala mekko.Onko tuo nainen punainen takki päällä?
Ykkösellä.
Aurinko möllöttää. Autanko riisumisessa?Nokunsiis..tuli semmonen olo että ei tässä saa viipottaa paljaana kun kuikkuillaan ja mörtsellään...hö!! No ei mun päivästä mitään tuu kun ette kerta osaa päättää miten päin tänne saa tulla ja mun aamupalakin jää syömäti kun kerranki voin semmosen syyä kun...
No saa nää kyllä aika hepposesti poiskin...
Sataako siellä vettä?!
Vaan nytpä otattekin kokkailulaatuaikaaMä teen alusta loppuun. Pienenä teini puuhaili mun kanssa. Ei ole enää pitkiin aikoihin.
EmmeHaluatteko tietää mitä minulla on seuraavaksi suunnitelmissa?
Haluatteko tietää mitä minulla on seuraavaksi suunnitelmissa?
*melkein höräs teetä väärään kurkkuun*Aurinko möllöttää. Autanko riisumisessa?
Mietitäänkö?
Noi pekonit näyttää ihan raa'alta tuossa päällä
No nii teit*kopsauttaa pääkkösensä pöytään ja heiluttaa talouspaperirullaa antautumisen merkiksi*Kerkesin paljastaa jo
Rättis hönii sulta vielä sen rullan ja alkaa sitä jyystämäänNo nii teit*kopsauttaa pääkkösensä pöytään ja heiluttaa talouspaperirullaa antautumisen merkiksi*
niinhän se tekee, hyvä kun huomasit.Rättis hönii sulta vielä sen rullan ja alkaa sitä jyystämään
*ufopääkkönen*Rättis hönii sulta vielä sen rullan ja alkaa sitä jyystämään
Huomenta ja nytkyllä ei ollunna mun unet sielläpäinkään kun.....tai että omias näit nyttenHuomenta. Uskaltauduin kuitenkin tulla tosin suojavarusteet päällä ellun oltsuja varten
Nukahdin eilen sitten sohvalle.Heräsin jossain vaiheessa ja kömmin sänkyyn. klo 7.10 heräsin ja pistin pyykkikoneen päälle ja menin sänkyyn takas ja nukuin vielä pari tuntia.Siinä välissä näin kyllä niin unia ettei taas mitään rajaa.
Huomenta. Uskaltauduin kuitenkin tulla tosin suojavarusteet päällä ellun oltsuja varten
Nukahdin eilen sitten sohvalle.Heräsin jossain vaiheessa ja kömmin sänkyyn. klo 7.10 heräsin ja pistin pyykkikoneen päälle ja menin sänkyyn takas ja nukuin vielä pari tuntia.Siinä välissä näin kyllä niin unia ettei taas mitään rajaa.
Nää oli varmaan rättiksen unet tällä kertaaHuomenta ja nytkyllä ei ollunna mun unet sielläpäinkään kun.....tai että omias näit nytten
Rättis hönii sulta vielä sen rullan ja alkaa sitä jyystämään
*kauhistuu*..oon pahoillaniNää oli varmaan rättiksen unet tällä kertaa
Dildo joka pysyy kiinni maalatussa seinässä.Ajattelin alkaa seksivälinesuunnittelijaksi, olisiko teillä jotain sellaisia juttuja mieleen päällä mitä ei saa kaupoista?
En kommentoiVaaniiko miehesi sinua jäykistyneen siittimen kanssa?