The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Nokunsiis..tuli semmonen olo että ei tässä saa viipottaa paljaana kun kuikkuillaan ja mörtsellään...hö!! No ei mun päivästä mitään tuu kun ette kerta osaa päättää miten päin tänne saa tulla ja mun aamupalakin jää syömäti kun kerranki voin semmosen syyä kun...

No saa nää kyllä aika hepposesti poiskin:oops:...

Sataako siellä vettä?!
Aurinko möllöttää. Autanko riisumisessa? :unsure:

Huomenta. Uskaltauduin kuitenkin tulla tosin suojavarusteet päällä ellun oltsuja varten:ninja:
Nukahdin eilen sitten sohvalle.Heräsin jossain vaiheessa ja kömmin sänkyyn. klo 7.10 heräsin ja pistin pyykkikoneen päälle ja menin sänkyyn takas ja nukuin vielä pari tuntia.Siinä välissä näin kyllä niin :barefoot: unia ettei taas mitään rajaa:unsure:.
Huomenta ja nytkyllä ei ollunna mun unet sielläpäinkään kun...:oops:..tai että omias näit nytten:barefoot:

Huomenta. Uskaltauduin kuitenkin tulla tosin suojavarusteet päällä ellun oltsuja varten:ninja:
Nukahdin eilen sitten sohvalle.Heräsin jossain vaiheessa ja kömmin sänkyyn. klo 7.10 heräsin ja pistin pyykkikoneen päälle ja menin sänkyyn takas ja nukuin vielä pari tuntia.Siinä välissä näin kyllä niin :barefoot: unia ettei taas mitään rajaa:unsure:.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä