The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie, että jotain seksijuttuja.
Sekoitin vissiin ku vähän samankaltaisia nuo sanat hoitsu ja hutsu, hmmm, yhtään hutsufantasiaa mulla ei ole, mutta nuita hoitsufantasioita on useampiakin :p
Kerran olin sairaalassa niin, hoitsu tuli ottamaan katerdria pois, niin eiköhän iskenyt kauhian stondiksen päälle, näyttelin muka vielä, että mulla ujostutti :unsure:

Eritteistä yms.

• Tykkää
Reactions: Softy
Niin niin ja sitte *innostuu* Siihen viereen se toinen ihminen jolla myös on silmät kirkkaina ja ja hengitys höyryävänä ja taustalla on sellaset ihunat pöydät ja tuolit mitkä on vuorattu lampaanvillasilla pehmusteilla...pöydillä siniruuturaidalliset pöytäliinat ja niiden päällä kynttilät palamassa ja ympärillä hiivatisti lunta ja lähellä pulkkamäki muine laskettelijoineen ja iloineen, minne voi mennä sitten ottamaan kunnon kyydit pulkassa jahka se kaakao on hörpitty nassuun ja taivaalla on miljoona miljoona miljoona tähteä!!! Ui ui kun tekis niiiin mieli vielä kokea tollanen talvi!:barefoot::love::barefoot::love:
..tai sitten ihan vaan jotku havut tai jotku:notworthy:peffan alla ja laavu..tai vaan lämmittävä notski ja se höyryävä muki ja ne ihanat upottavat simmut ja...

Täällä sataa vettä, mites siellä*yrittää irrottautua simmuista*

Softy
Mie, että jotain seksijuttuja.
Sekoitin vissiin ku vähän samankaltaisia nuo sanat hoitsu ja hutsu, hmmm, yhtään hutsufantasiaa mulla ei ole, mutta nuita hoitsufantasioita on useampiakin :p
Kerran olin sairaalassa niin, hoitsu tuli ottamaan katerdria pois, niin eiköhän iskenyt kauhian stondiksen päälle, näyttelin muka vielä, että mulla ujostutti :unsure:
:D

Niin tietysti seksijuttuja. :LOL:

Ellu antoi mulle taas alapeukun :(
Kumpi sana miellyttää sinua enemmän, vällykäärmeen silmä vai virtsaputki vai jopa kyrvän reikä?
Itse kyllä vierastan tuota kyrvän reikää ku sehän on silleen oikeammin ajateltuna pillu, jos silleen ajattelee, että esim. autotalli, tiiäthän nä logiikan :)
Runkkutalli :unsure:
????!!!!!
Oikeesti nytkuules!!
Pitäskö sun mennä sukkelasti tekeen itelles...jotakin...:notworthy:..helpottavaa jotta toimis toi yläpääkkönenkin kun nyt puhuu toi...ihatoinepaikka

Mä oon aamupalalla...mukamas:notworthy:

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä