Ei mulla tuu noin nopeeta?Miten sen sängen kasvamisen estää kun sehän tulee päivässä.
Kerran kokeillut ja ei ollut mun juttu.
No kahdessa tai kolmessa tai viidessä mutta kuitenkinEi mulla tuu noin nopeeta?
Kasvu kai hidastuu jos ajelee säännöllisesti.No kahdessa tai kolmessa tai viidessä mutta kuitenkin
Mulla tulee vuorokaudessa sääriinkin pieni sängen alku, kahden päivän päästä pitää jo ajella.
muoks jos siis jalat haluaa sileenä pitää
Rupesin oikein kattomaan sääriäni ja ei noissa näy vieläkään sänkee vaikka on 4 pvää siitä kun sheivasin ne Miss mun karvat on häh?No kahdessa tai kolmessa tai viidessä mutta kuitenkin
Mulla tulee vuorokaudessa sääriinkin pieni sängen alku, kahden päivän päästä pitää jo ajella.
muoks jos siis jalat haluaa sileenä pitää
Noku fami ja sohvi alottiMiksi te puhutte pimpero karvoista
4päivän vapaa ohi ja taas on täys viikko edessä
Immunmämmynmömmyn taas siellä Karvaton pimpero tuntuu paremmalta.
Mä en ole aloittanut mitään täällä puhuttiin karvoista jo paljon aiemmin.Noku fami ja sohvi alotti
Sulla sentäs 4 päivää. Reilu kuukausi ja sitten mulla on viikon loma.4päivän vapaa ohi ja taas on täys viikko edessä
Ja sä yhdyit heihin?Noku fami ja sohvi alotti
Kyl varmaanUskaltaako tulla?
Yllytit....joten kysymys kai kuuluu: Ullatuitko? Minä en!Mä en ole aloittanut mitään täällä puhuttiin karvoista jo paljon aiemmin.
Mä linkkasin vaan tietoiskun
no emmä nyt heihin mutta oonpahan vähän helposti yllytettävissä...Ja sä yhdyit heihin?
No tuo oliskin hyvä juttu.Rupesin oikein kattomaan sääriäni ja ei noissa näy vieläkään sänkee vaikka on 4 pvää siitä kun sheivasin ne Miss mun karvat on häh?
Ei vaan mutta mun äiti aina sanoo että hällä kestää tosi kauan, että mitään kasvaa minnekään...kai mä sitten tulen häneen siinä
Juurihan sen todistit.mutku emmä oo..
Juurihan sen todistit.
Katoppa muutama sivu taakse päin niin täällä oli vilkas keskustelu johon osallistuivat rättis, softy ja öööö kukas se kolmas nyt oli, ai niin elenaYllytit....joten kysymys kai kuuluu: Ullatuitko? Minä en!
Mun seuraava on joluna.On mulla jemmas viel reilu pari viikkoo mut säästelen niitä.Sulla sentäs 4 päivää. Reilu kuukausi ja sitten mulla on viikon loma.