Softy
Slurps slurps, spruits spruits
Slurps slurps, spruits spruits
En!Hyi teitä kahta hävytöntä!
Ei ole kumpaakaan. Kermat mukaan sitten kun menen kaverilla käymään.Mulla olis kermistä muttei sitä terskaa
Onko sillä mielipiteen kannalta jotain merkitystä?Onks tää AK
Jep jep Lurps..oih! Semmosta törkeen samettisen suklaistako ja sitten semmosta höttöisen ihanaa unelmavaahtoa*nieleskelee tyhjää*?
NiiiihhKermavaahtoa päälle ja sluprs.
Ei. Kysyin vaan muuten. Anteeksi.Onko sillä mielipiteen kannalta jotain merkitystä?
*huokasee*Jep jep Lurps
En tänään,ei viitti vahingossa satuttaa jalkaaKyllä se mun tyttöystävälle maistuu
Hmmm, siitäpä tulikin mieleenn, yllätä miehesi
Pitääköhän tässä kutsua kohta joku kermavaahdolleEi ole kumpaakaan. Kermat mukaan sitten kun menen kaverilla käymään.
KutsuPitääköhän tässä kutsua kohta joku kermavaahdolle
No niin, ja asiat järjestyy ...rimpautappa sä puolestas sille yhteisjuomiselle ja...olemisellePitääköhän tässä kutsua kohta joku kermavaahdolle
Höh, anna mennä vaan tee kaakaota,anna kerman roiskua*huokasee*
...mulla ois ehken oikeeta kaakaota kaapissa ja ois kyllä kermaakin mutku...siitä tulis sitte sotku...
Nii justiinsa, anna kerman lentää kisu ja herkuttele!Höh, anna mennä vaan tee kaakaota,anna kerman roiskua
Kyllä, kutsuPitääköhän tässä kutsua kohta joku kermavaahdolle
NiihNii justiinsa, anna kerman lentää kisu ja herkuttele!
Hyvä siellä on tollai yllytellä kun ite nätisti hörpiskelet juomaas...ihan kyllä ansaitustiHöh, anna mennä vaan tee kaakaota,anna kerman roiskua
En voi tyksiä kun en oo tommonen.Kaikille teille levottomille pervoille!
Alappas peukuttamaan siitä äläkä nyt yhtään hannaa siellä!En voi tyksiä kun en oo tommonen.
Nii justiinsa, anna kerman lentää kisu ja herkuttele!
Tyrkkään kohta alakierteisenAlappas peukuttamaan siitä äläkä nyt yhtään hannaa siellä!
Levoton ?En voi tyksiä kun en oo tommonen.