The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sinä siellä, heippatirallaa:)
Ja hyvä kun on operaatio takana päin(y). Nyt oot sitten loppuviikon iisisti, annat jalan parantua, tikkien tehdä tehtävänsä. Annat mister Kaisn hoitaa nyt puolestaan sua, mä tiiän että hän osaa :love:
Joo, onneksi sain peruutusajan ja nyt on ohi. :)
Joo varovasti ja hissunkissun oon nyt loppuviikon ajan. :)
Ei passaa pahemmin juosta :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ensimmäinen kerta kun luin sun kirjoittamana tuon sanan, evöo_O En nyt oikein tiiä järkytyinkö vai hämmennyinkö:barefoot::oops:
...ymmh ööö...:unsure:...no mikä ihmeen sana siihen sitten ois niinku pitäny sitten kirjottaa?!


Hitusvinkula?!
Pimppi on pimppi. Nih.
On niitä monia muitakin nimiä rakkaalla lovetuspaikalla mutta jotenkin tuohon vaan sopi pimppi paremmin(y).

Tarviitko paperipussia:unsure::oops:*ojentaa varmuuden vuoksi*...aika monta kertaa tuli nyt pimpiteltyä niin jos erehyt vielä vinkumaankin niin ois apua heti käen ulottuvilla...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Saattoi se niinkin olla, mie katon ite sen sitten myöhemmin ku en kerennyt tehdä sitä testiä aikaisemmin :)

QUOTE="Elena777, post: 31696790, member: 140461"]Miten niin multa? :eek: Mä mitään tiiä! *ohjaa Kisun hellästi sohvin luo* Sinne vaan, kyllä sohvi tietää!!!:barefoot::barefoot::barefoot:[/QUOTE]
 
...ymmh ööö...:unsure:...no mikä ihmeen sana siihen sitten ois niinku pitäny sitten kirjottaa?!


Hitusvinkula?!
Pimppi on pimppi. Nih.
On niitä monia muitakin nimiä rakkaalla lovetuspaikalla mutta jotenkin tuohon vaan sopi pimppi paremmin(y).

Tarviitko paperipussia:unsure::oops:*ojentaa varmuuden vuoksi*...aika monta kertaa tuli nyt pimpiteltyä niin jos erehyt vielä vinkumaankin niin ois apua heti käen ulottuvilla...
No ei nyssentään tartte liiotella siinä :eek:
Mokoma dramaQueen:barefoot::sneaky::love:
 
vierailija
Nyt kuulkaa tytöt ja pojat kertokaa nyt tälläselle ihmisrauniolle
Sä nyt et ole mikään ihmisraunio. Sä olet kiva likka olkoonkin,että ruoka-, maku-, ja muissakin tottumuksissasi on parantamisen varaa. Entäs sitten? On vaarallista olla täydellinen.
Toistaiseksi ainoa täydellinen mies naulattiin ristiin.

Kaikki suhteet eivät ala salamaihastuksella. Jotkut alkaa pikkuhiljaa. Kun huomaa etta t o i on aina lähellä oli tilanne mikä tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
No kun mun silmin ja korvin taas vaikuttas siltä että toinen kuitenkin haluaa pitää sut elossaan mukana:). Haluaa nähdä ja jutella. Kaipaa seuraa. Voihan se olla sitte niinki että sitä pimppiäkin:unsure: ja siis ihan luonnollista kivaahan se on, siis normaalia sekin mutta siis..lähinnä nyt kuitenkin haluaa pitää sut lähellään siitä huolimatta että nyt kokis olonsa - mukamas - paremmaksi itekseen...mutta annas olla kun näette toisenne niin veikkaanpa että mieli muuttuu :)

Pidä vain yhteyskanavat avoimena tinkunen :)
On se aina sitä sanonu et haluu et pidetään yhteyttä mutta tällänen ihme touhu nyt vaan hämää ja vähän ärsyttääkin.
 
ai niinku jossain julkisella paikallako tulit? No onhan se joo toki vähän väärä hetki tulla, varsinkin jos saa sellasen jalat alta vievän kokemuksen niin mjoo-o, Ummarran Ummarran:unsure:
:oops: meen puis tulemisteni kanssa...


Sitäpaitti tässä oo mitn tulemisia tullu tai tälle päivälle kyllä tuli ihan kamalatöverikikatushihityshekotushepulikohtaukset niin että on vieläkin vattalihakset kipeinä ja posketkin mutta siis mitään muuta...:notworthy:..meen pois ja oon ihan hiljaa...
 
:D
Kyllähän se pillu sopis mun sanomaks varmaan paremmin tai pimpero:LOL:
Mä sanon aina pimpero, pimppi tai tuhero:unsure:
Sä nyt et ole mikään ihmisraunio. Sä olet kiva likka olkoonkin,että ruoka-, maku-, ja muissakin tottumuksissasi on parantamisen varaa. Entäs sitten? On vaarallista olla täydellinen.
Toistaiseksi ainoa täydellinen mies naulattiin ristiin.

Kaikki suhteet eivät ala salamaihastuksella. Jotkut alkaa pikkuhiljaa. Kun huomaa etta t o i on aina lähellä oli tilanne mikä tahansa.
Aksuko siellä kirjottelee? Mikset sä loggaa ittees ine tänne ihan omanana ittenäs?:unsure:
 
:oops: meen puis tulemisteni kanssa...


Sitäpaitti tässä oo mitn tulemisia tullu tai tälle päivälle kyllä tuli ihan kamalatöverikikatushihityshekotushepulikohtaukset niin että on vieläkin vattalihakset kipeinä ja posketkin mutta siis mitään muuta...:notworthy:..meen pois ja oon ihan hiljaa...
Et meeeee...hei elä mää tai viet multa kaikeeeeeen!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Sä nyt et ole mikään ihmisraunio. Sä olet kiva likka olkoonkin,että ruoka-, maku-, ja muissakin tottumuksissasi on parantamisen varaa. Entäs sitten? On vaarallista olla täydellinen.
Toistaiseksi ainoa täydellinen mies naulattiin ristiin.

Kaikki suhteet eivät ala salamaihastuksella. Jotkut alkaa pikkuhiljaa. Kun huomaa etta t o i on aina lähellä oli tilanne mikä tahansa.
Onks tää AKo_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä