Relaatio 217

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
T&S
Ja selvitin lisääkin, eli nyt ainoa avoin ruutu on Fingerpori

Pri Di - Pri 14 - Yleissana, enkuksi royal
B a G 9 - Artisti, jonka biisi tuo myös on. Löytyy enkkuwikistä kun lähdet kirjoittamaan, mutta tuo a pitää olla &-merkki.
BtPB 6 - Suomenna viimeinen sana.
Näyt 5+6 - Mahdoton ilman vastasanaa, vastasana tulee tuosta ylemmän vinkin kautta. Lisävinkiksi tähän koko ketjuun voi antaa, että ovat Englannin tällaisia.
Säh 6 - Taivaalla
Omia puutteita vielä:

Emmerdale
Ur 8

Jason Momoa
R o S - 5+4+6+4
N a - 4

Saksa
R R - 6+6+5
Marim - 8

Maggie
Erk - 5+8
Bl - 5+5+5

vierailija
Näyt 5+6 - Mahdoton ilman vastasanaa, vastasana tulee tuosta ylemmän vinkin kautta. Lisävinkiksi tähän koko ketjuun voi antaa, että ovat Englannin tällaisia.

Ja tätä en nyt sitten keksi en millään, vaikka kuinka kahlaan googlen sivuja. Olisko lisävinkkiä, olisi viimenen sana.

T&S

Ja tätä en nyt sitten keksi en millään, vaikka kuinka kahlaan googlen sivuja. Olisko lisävinkkiä, olisi viimenen sana.
Nina Myers.

Ja kiitos aiemmista vinkeistä, valmista tuli.

• Tykkää
Reactions: sannisanni
Nyt on vinkit luettu- usempaankin kertaan. Mun wikistä ja kuukkelista puuttuu varmaan nämä tiedot :)

Emmerdale
Hot Kat 6+5
Pääsanasta alas 5+7
Sui "14+6"

Mustekala
Dy 5+5
Lu 7+4 (ei vain löydy!)

U2
La So 7+6
La la 10

Jason Momoa
Ro 5+4+6+4
New a 4

Fingerpori
Sy 4+5
Ke 5+5+4

Teho-osasto
Vaa 10 (vastasana on)
Ei Ah 16 (kaikki sanat on)

Nyt on vinkit luettu- usempaankin kertaan. Mun wikistä ja kuukkelista puuttuu varmaan nämä tiedot :)

Emmerdale
Hot Kat 6+5 hot...johtajatar
Pääsanasta alas 5+7 vanessan ja tracyn isä
Sui "14+6" tässä siis virhe, liittyy alemman ruudun häiskään, suomalaisten antama haukkumanimi

Mustekala
Dy 5+5 radioasema jolla tuonniminen ohjelma mm. jarkko valtee mukana
Lu 7+4 (ei vain löydy!) etunimi viettää nimpparia 17. elokuuta

U2
La So 7+6 biisi toinen sana so...
La la 10 ota tuo tavu ja laita se loppuun, esim. fiktiivinen paikka

Jason Momoa
Ro 5+4+6+4 biisi tv-sarjaan 80-lukua, nottingham, lainsuojaton...
New a 4 orinoco flow

Fingerpori
Sy 4+5 kun vanhemmat ovat kuolleet = o...o + sy...
Ke 5+5+4 saat tämänkin kun saat tuon edellisen

Teho-osasto
Vaa 10 (vastasana on) ota alkuosa vastasanasta + p...u
Ei Ah 16 (kaikki sanat on) hil...+ eräs tanssi
:)

Missä kaikki ratkojat on, 11 liki 100 yrittäjästä saanut valmiiksi, muut?
Mä ainakin olen jumiutunut seuraaviin:

U2
red 9
pun 14
k ja r 6+7

JASON MOMOA
LB 4+5+4
mer 4+5

SAKSA
amm 13

FINGERPORI
kun 7+6
säh 6
cra 5+6
BtPB 6

Olisin erittäin kiitollinen vinkeistä.

Missä kaikki ratkojat on, 11 liki 100 yrittäjästä saanut valmiiksi, muut?
Mä ainakin olen jumiutunut seuraaviin:

U2
red 9, Alkosta
pun 14, väri
k ja r 6+7, hahmo ko. sarjasta, lumi teki enkelin eteiseen- laulajastakin mieleen

JASON MOMOA
LB 4+5+4, sarja jossa esiintynyt
mer 4+5, näyttelili tuota mer tuossa Aq-elokuvassa

SAKSA
amm 13, Akava, OAJ, SAK

FINGERPORI
kun 7+6, Elisabet II poika
säh 6, ukkosella
cra 5+6, jos tämä on 5+8 niin peli ja pelihahmo
BtPB 6, mm. Frankenstein, ihmissusi ja zombit ovat tällaisia

Olisin erittäin kiitollinen vinkeistä.

vierailija
että nää rellut on nykyään niin perssiistä. Mulla on kolme koiraa, työt ja lapset ja en ehdi tehdä kovin usein. Nyt on muutama superratkoja, jotka saavat päivässä valmiiksi ja sen jälkeen vinkkejä ei tule, kun on seuraava rellu ja sitä seuraava. ennen oli toisin.
Jos joku eksyisi:
saksa :
mus prin 4 9

U2
pääsana 5 6 3
paha 7 8

finger
pääsaa 9 vasen
BTPB 6
mustanaa 6

emmerdale
charity 5+7 en vaan löydä sen nimistä bändiä vaikka googlaan sen ja mar ja tutkin kymmenen ekaa sivua

Jason
saar 5
roll st 4+3+1+7+5 ja googlattu biisiä ja ei vaan löydy

taidan luovuttaa

vierailija
ja mustekala
jean 4+4 joku sukunimi, mutta kaikki enkkuwikistä kokeilu ja kun ei oo pääsanan 7 vasen niin ei oo vastasanaa

JA
happoradio
roll st
ja bas välinen 4+6 KAIKKI kokeiltu, mikä hitto se VOI olla

että nää rellut on nykyään niin perssiistä. Mulla on kolme koiraa, työt ja lapset ja en ehdi tehdä kovin usein. Nyt on muutama superratkoja, jotka saavat päivässä valmiiksi ja sen jälkeen vinkkejä ei tule, kun on seuraava rellu ja sitä seuraava. ennen oli toisin.

Onhan tässä auteltu. Mutta oiskojan se niin, että kun meillä muillakin on muuta elämää, ettei heti ehditä sun kysymyksiin vastailla:) Töitä, lapsia, koiria ja paljon muutakin! Tuolla asenteella voi olla vielä vaikeampaa saada apuja...
Jos joku eksyisi:
saksa :
mus prin 4 9, m p-kirjan kirjoittaja

U2
pääsana 5 6 3, rumpali
paha 7 8, biisi, alkuun tuo paha ablatiivissa ja sitten lasten leikki

finger
pääsaa 9 vasen, sanotaan heti wikipedian alussa
BTPB 6, tämän vinkkasin jo edellisessä viestissä
mustanaa 6, mulla ei oo kuutosta, mutta jos tarkoitat 5, niin vaimo

emmerdale
charity 5+7 en vaan löydä sen nimistä bändiä vaikka googlaan sen ja mar ja tutkin kymmenen ekaa sivua, charity on kappale ja kun laitat kuukkeliin charity lyrics, mulla tulee heti ekana ruutuun

Jason
saar 5, wikistä täsmennyssvulta, heti ensimmäisenä paikannimenä, yleissana
roll st 4+3+1+7+5 ja googlattu biisiä ja ei vaan löydy, isäs oli vierivä kivi:)

taidan luovuttaa

ja mustekala
jean 4+4 joku sukunimi, mutta kaikki enkkuwikistä kokeilu ja kun ei oo pääsanan 7 vasen niin ei oo vastasanaa, koitetaanpa lähtiä täältä liikkeelle, mitä näet ensimmäisenä mustekalassa??? Tai useammankin!

JA
happoradio
roll st
ja bas välinen 4+6 KAIKKI kokeiltu, mikä hitto se VOI olla,aloitti musiikkiuransa 14-vuotiaana sisartensa kanssa perustamassaan Suzi Soul & Pleasure Seekers -yhtyeessä

vierailija
Mulla menee hermot ja hiukset kun vinkeistä huolimatta en tajua Fingerporin alhaalla Cr - 3 5 6 - BAG
(vinkkeinä ollut milloin bändi, milloin albumi milloin B&G .... pliiiiis anyone?

Ja lisäksi
Emmerdale
Mur - 6 4 ja siitä tuo 3 5 2 7 (vinkit luettu muttei ymmärretty :( )

U2
vas ylhäällä ST - 4 5
Pp - 5 - 10 6 - Ss

Saksa - Sk - 4 - 14 - Pä
Ky - 11

Maggie
alh S-La - 4 8 ja 3 5
ylh Ve - 7

Iso kiitos jos joku ennättää vinkkaamaan! :)

T&S
Mulla menee hermot ja hiukset kun vinkeistä huolimatta en tajua Fingerporin alhaalla Cr - 3 5 6 - BAG
(vinkkeinä ollut milloin bändi, milloin albumi milloin B&G .... pliiiiis anyone?

Bändi, enkkuwikistä Cr:n täsmennyssivulta löytyypi, Cr on siis tämän bändin albumi vuodelta 1986

Ja lisäksi
Emmerdale
Mur - 6 4 ja siitä tuo 3 5 2 7 (vinkit luettu muttei ymmärretty :( )

3 5 2 7 - Biisi, Mike Tyson "lauloi" tämän Hangover 2 - leffassa. 6 4 saa siitä sitten.

U2
vas ylhäällä ST - 4 5 - Varmaankin oikealla ylhäällä, S T:n aviomies
Pp - 5 - 10 6 - Ss - 5 : Mikä tuo Pp on. 10 6 : Aiemman vinkin 5 + Yhtye + Ss:n jälkimmäinen.

Saksa - Sk - 4 - 14 - Pä : Tuollaista en kyllä löydä, mutta jos tarkoitit Sk - 7 - 14 - Pä, löytyy tuo 7 Sk:n wikiluokkasivulta. Siitä saa sitten tuon 14 myös.
Ky - 11 - Suomalainen, hyvin tunnettu, Ky. Alkaa reissun synonyymillä.

Maggie
alh S-La - 4 8 ja 3 5 - Enkkuwikin täsmennyssivulta. Muusikkoja kummatkin.
ylh Ve - 7 - Ilman Teho-osasto-ruudusta tulevaa vastasanaa mahdoton

Iso kiitos jos joku ennättää vinkkaamaan! :)

vierailija
Kiitos avustasi T&T :) Ja jep, en edelleenkään tajua tuora Crash-juttua, miljoona kertaa selanneena. The Cr ja Cr eri asioita ja albumeja.
Muutenkin tuntuu, että turhauttavaa kikkailua on tässä(kin) rellussa olut liian monessa kohden (IMO)
Niin ja sry kirjoitusvirheet, täällä mökin hämärässä ei välillä näe edes omia ajatuksiaan :)

T&S
Kiitos avustasi T&T :) Ja jep, en edelleenkään tajua tuora Crash-juttua, miljoona kertaa selanneena. The Cr ja Cr eri asioita ja albumeja.
Muutenkin tuntuu, että turhauttavaa kikkailua on tässä(kin) rellussa olut liian monessa kohden (IMO)
Niin ja sry kirjoitusvirheet, täällä mökin hämärässä ei välillä näe edes omia ajatuksiaan :)
Ihmisliiga, esim, Don't you want me.

vierailija
Lukisiko vielä joku tätä keskustelua....Relaatio on saatu siihen vaiheeseen että vain YKSI sana puuttuu..mutta se tuntuukin ihan super vaikealta..

FINGERPORI
* Bla..Ey..Pe ja Bo..a..Gi siinä välissä 9-kirjaiminen sana..

KIITOS jo etukäteen..

Yhteistyössä