vierailija
Tuosta edellisestä olen onnistunut vielä selvittämään Teho-osaston ja Emmerdalen, mutta muihin edelleen kaipailen vinkkejä.
Omia puutteita vielä:Ja selvitin lisääkin, eli nyt ainoa avoin ruutu on Fingerpori
Pri Di - Pri 14 - Yleissana, enkuksi royal
B a G 9 - Artisti, jonka biisi tuo myös on. Löytyy enkkuwikistä kun lähdet kirjoittamaan, mutta tuo a pitää olla &-merkki.
BtPB 6 - Suomenna viimeinen sana.
Näyt 5+6 - Mahdoton ilman vastasanaa, vastasana tulee tuosta ylemmän vinkin kautta. Lisävinkiksi tähän koko ketjuun voi antaa, että ovat Englannin tällaisia.
Säh 6 - Taivaalla
Viimeinen on kirjailijaOmia puutteita vielä:
Emmerdale
Ur 8 alkuun neste
Jason Momoa
R o S - 5+4+6+4 laulu
N a - 4 bändi
Saksa
R R - 6+6+5 oli tämän puheenjohtaja
Marim - 8 ammatti
Maggie
Erk - 5+8 nöyttelijä
Bl - 5+5+5
Nina Myers.Näyt 5+6 - Mahdoton ilman vastasanaa, vastasana tulee tuosta ylemmän vinkin kautta. Lisävinkiksi tähän koko ketjuun voi antaa, että ovat Englannin tällaisia.
Ja tätä en nyt sitten keksi en millään, vaikka kuinka kahlaan googlen sivuja. Olisko lisävinkkiä, olisi viimenen sana.
Kiitos, taas oli sana jota olin kokeillut vaan meni vasta nyt.Nina Myers.
Ja kiitos aiemmista vinkeistä, valmista tuli.
Nyt on vinkit luettu- usempaankin kertaan. Mun wikistä ja kuukkelista puuttuu varmaan nämä tiedot
Emmerdale
Hot Kat 6+5 hot...johtajatar
Pääsanasta alas 5+7 vanessan ja tracyn isä
Sui "14+6" tässä siis virhe, liittyy alemman ruudun häiskään, suomalaisten antama haukkumanimi
Mustekala
Dy 5+5 radioasema jolla tuonniminen ohjelma mm. jarkko valtee mukana
Lu 7+4 (ei vain löydy!) etunimi viettää nimpparia 17. elokuuta
U2
La So 7+6 biisi toinen sana so...
La la 10 ota tuo tavu ja laita se loppuun, esim. fiktiivinen paikka
Jason Momoa
Ro 5+4+6+4 biisi tv-sarjaan 80-lukua, nottingham, lainsuojaton...
New a 4 orinoco flow
Fingerpori
Sy 4+5 kun vanhemmat ovat kuolleet = o...o + sy...
Ke 5+5+4 saat tämänkin kun saat tuon edellisen
Teho-osasto
Vaa 10 (vastasana on) ota alkuosa vastasanasta + p...u
Ei Ah 16 (kaikki sanat on) hil...+ eräs tanssi
Kiitos! Nyt puuttuu enää seitsemän sanaa. Mietiskelen niitä vielä ja kyselen lisää, ellei ratkea muuten
Missä kaikki ratkojat on, 11 liki 100 yrittäjästä saanut valmiiksi, muut?
Mä ainakin olen jumiutunut seuraaviin:
U2
red 9, Alkosta
pun 14, väri
k ja r 6+7, hahmo ko. sarjasta, lumi teki enkelin eteiseen- laulajastakin mieleen
JASON MOMOA
LB 4+5+4, sarja jossa esiintynyt
mer 4+5, näyttelili tuota mer tuossa Aq-elokuvassa
SAKSA
amm 13, Akava, OAJ, SAK
FINGERPORI
kun 7+6, Elisabet II poika
säh 6, ukkosella
cra 5+6, jos tämä on 5+8 niin peli ja pelihahmo
BtPB 6, mm. Frankenstein, ihmissusi ja zombit ovat tällaisia
Olisin erittäin kiitollinen vinkeistä.
että nää rellut on nykyään niin perssiistä. Mulla on kolme koiraa, työt ja lapset ja en ehdi tehdä kovin usein. Nyt on muutama superratkoja, jotka saavat päivässä valmiiksi ja sen jälkeen vinkkejä ei tule, kun on seuraava rellu ja sitä seuraava. ennen oli toisin.
Onhan tässä auteltu. Mutta oiskojan se niin, että kun meillä muillakin on muuta elämää, ettei heti ehditä sun kysymyksiin vastailla Töitä, lapsia, koiria ja paljon muutakin! Tuolla asenteella voi olla vielä vaikeampaa saada apuja...
Jos joku eksyisi:
saksa :
mus prin 4 9, m p-kirjan kirjoittaja
U2
pääsana 5 6 3, rumpali
paha 7 8, biisi, alkuun tuo paha ablatiivissa ja sitten lasten leikki
finger
pääsaa 9 vasen, sanotaan heti wikipedian alussa
BTPB 6, tämän vinkkasin jo edellisessä viestissä
mustanaa 6, mulla ei oo kuutosta, mutta jos tarkoitat 5, niin vaimo
emmerdale
charity 5+7 en vaan löydä sen nimistä bändiä vaikka googlaan sen ja mar ja tutkin kymmenen ekaa sivua, charity on kappale ja kun laitat kuukkeliin charity lyrics, mulla tulee heti ekana ruutuun
Jason
saar 5, wikistä täsmennyssvulta, heti ensimmäisenä paikannimenä, yleissana
roll st 4+3+1+7+5 ja googlattu biisiä ja ei vaan löydy, isäs oli vierivä kivi
taidan luovuttaa
ja mustekala
jean 4+4 joku sukunimi, mutta kaikki enkkuwikistä kokeilu ja kun ei oo pääsanan 7 vasen niin ei oo vastasanaa, koitetaanpa lähtiä täältä liikkeelle, mitä näet ensimmäisenä mustekalassa??? Tai useammankin!
JA
happoradio
roll st
ja bas välinen 4+6 KAIKKI kokeiltu, mikä hitto se VOI olla,aloitti musiikkiuransa 14-vuotiaana sisartensa kanssa perustamassaan Suzi Soul & Pleasure Seekers -yhtyeessä
Mulla menee hermot ja hiukset kun vinkeistä huolimatta en tajua Fingerporin alhaalla Cr - 3 5 6 - BAG
(vinkkeinä ollut milloin bändi, milloin albumi milloin B&G .... pliiiiis anyone?
Bändi, enkkuwikistä Cr:n täsmennyssivulta löytyypi, Cr on siis tämän bändin albumi vuodelta 1986
Ja lisäksi
Emmerdale
Mur - 6 4 ja siitä tuo 3 5 2 7 (vinkit luettu muttei ymmärretty )
3 5 2 7 - Biisi, Mike Tyson "lauloi" tämän Hangover 2 - leffassa. 6 4 saa siitä sitten.
U2
vas ylhäällä ST - 4 5 - Varmaankin oikealla ylhäällä, S T:n aviomies
Pp - 5 - 10 6 - Ss - 5 : Mikä tuo Pp on. 10 6 : Aiemman vinkin 5 + Yhtye + Ss:n jälkimmäinen.
Saksa - Sk - 4 - 14 - Pä : Tuollaista en kyllä löydä, mutta jos tarkoitit Sk - 7 - 14 - Pä, löytyy tuo 7 Sk:n wikiluokkasivulta. Siitä saa sitten tuon 14 myös.
Ky - 11 - Suomalainen, hyvin tunnettu, Ky. Alkaa reissun synonyymillä.
Maggie
alh S-La - 4 8 ja 3 5 - Enkkuwikin täsmennyssivulta. Muusikkoja kummatkin.
ylh Ve - 7 - Ilman Teho-osasto-ruudusta tulevaa vastasanaa mahdoton
Iso kiitos jos joku ennättää vinkkaamaan!
Ihmisliiga, esim, Don't you want me.Kiitos avustasi T&T Ja jep, en edelleenkään tajua tuora Crash-juttua, miljoona kertaa selanneena. The Cr ja Cr eri asioita ja albumeja.
Muutenkin tuntuu, että turhauttavaa kikkailua on tässä(kin) rellussa olut liian monessa kohden (IMO)
Niin ja sry kirjoitusvirheet, täällä mökin hämärässä ei välillä näe edes omia ajatuksiaan
Kiitti taas, mulla alkaa olla rautalankaa täällä jo nurkat täynnä Mut joo, pakko pitää tässä taukoa, mission impossible mun kohdalla näissä sanakikkailuissa.Ihmisliiga, esim, Don't you want me.