Auts. Jalkaparat Lepäile ja nosta jalat ylösTänään oli toinen pidempi työpäivä. Jalat on muussina ja vielä väsyneempi kuin muulloin.
Auts. Jalkaparat Lepäile ja nosta jalat ylösTänään oli toinen pidempi työpäivä. Jalat on muussina ja vielä väsyneempi kuin muulloin.
JooAuts. Jalkaparat Lepäile ja nosta jalat ylös
Siino sulle jumputustaJoskus kuuntelen iskelmää. Mut yleensä kännissä se menee. Mä tykkään monenlaisesta musiikista. Disko jumputus on ykkönen.
Auts. Jalkaparat Lepäile ja nosta jalat niskan taakse
siis en anna peukkua flunssalle vaan tuolle ensimmäiselle kysymykselle...eiks sitä tähän aikaan ala aina vähän olla liikkeellä?Voikohan jo olla influenssaa liikkeellä?
mä oon ihan sippi, kuumettakin vaiks kuinka ja joka kohtaa kolottaa.
Ei ees olut maistu.
En tiedä. Jaksuja.Voikohan jo olla influenssaa liikkeellä?
Ei ees olut maistu.
Ja se tyrkkääpukkaa sähläystä ja hässäkkää ja sapuskointia ipanoille ja tulemistamenemistä jajaja...eli tilannehärdelliin meikäläinen nyt myös mukaan !
Mä niiiin tiiän että vaikka välillä päivät on yhtä hurlumheitä ja kaaosta ja säätöä, mun tulee tätä kaikkea vielä jonain kauniina päivänä ikävä
Lainaahan tämä on...ihan kaikki..ipanat..elämä...ihan pienen hetken me ollaan täällä vain käymässä....
Rakastetaan .
Rakasta vaikka se välillä olisikin vaikeeta. Tai pelottavaa. Rakasta siitä huolimatta
Höh,johan on pöpö iskenytVoikohan jo olla influenssaa liikkeellä?
Ei ees olut maistu.
Tässähän mie
Mä sain kaupasta valmisaterian falafelejä ja couscousia ja rehuja. Oli kivasti tuju. Ja jälkkäriksi smoothie. Sekin on kylmää ja makeaa.Kylmää & makeaa
Hetkeen ei vaan näkynyt.
Loppuko sulla puhtiOllut vähän kiireitä, nyt ne ovat näköjään vaihtuneet teknisiin ongelmiin
Loppuko sulla puhti
Oletko itse jo menossa?NO NIIN LAISKAT PASKAT, YLÖS ULOS JA LENKILLE!!
TULOSSA. 6:00 ON MINUN LENKKIAIKA.Oletko itse jo menossa?
Syyskuu, huh. Virallisesti syksy.Huomenta ja syyskuuta
Niinpä. Koivusta jo lentelee lehtiä tuulen mukana.Syyskuu, huh. Virallisesti syksy.