Mä yritin mustalla kulahtaneenharmaita housuja takaisin mustiksi mutta melko huonoin tuloksin.Onko kukaan värjännyt vaatetta? Mistä ostaa väriaine?
Mä yritin mustalla kulahtaneenharmaita housuja takaisin mustiksi mutta melko huonoin tuloksin.Onko kukaan värjännyt vaatetta? Mistä ostaa väriaine?
Tulee liian hailakka väri.Riittää kun laitat valkopyykin joukkoon vääränlaisen ja värisen sukan.
Niin tulee mutta on ne ainakin värjätty sitteTulee liian hailakka väri.
JooAi taas sitä lähdetään humputtelemaan.
Piä sit hauskaa.Joo
*sanoo alahuuli väpättäen*
Sulla täytys olla lämmin alupaita, ei palele eikä tule hiki: tällainen. Housut voi ostaa erikseenPiti laittaa viestiä tänään lämmityksestäkin kun 19-20 astetta ja tuntuu viileältä että jos edes yöksi saisi jo lämmityksen.
Mulla aika usein sormet ja vapaat kylmät niin sitten palelee muutenkin.
Villasukat on kyllä nyt jalassa, ehkä pitää ostaa sellaiset kynsikkäät käsiin
Sit pitää olla myös retrovaatteet sulla päälläMä lähden taas hesaan 28.10, tällä kertaa retroperjantai miittiin
Liput tuli myyntiin aamulla.
taatustiPiä sit hauskaa.
Mee pihalleOnko kukaan värjännyt vaatetta? Mistä ostaa väriaine?
Pitää olla musta väri. Helpommalla pääsee kun ostaa kaupasta.
Lupaa pakkasta huomiseksiHuomenta
Paleltaa
Enpä nyt tiedä onko 90-luku vielä niin retroa mutta ihan jotkut suht tavalliset vaatteet laitan, farkut nyt ainakinSit pitää olla myös retrovaatteet sulla päällä
Retromaa.fi :: Naisten vaatteet
Nyt pitääkin kaivaa esille tumput, pipot, kaulahuivit, välihousut, toppahousut, untuvatakit ymsLupaa pakkasta huomiseksi
Ei lämmin alupaita auta kylmiin varpaisiin tai sormiin. Ne kun on kesälläkin välillä kylmät.Sulla täytys olla lämmin alupaita, ei palele eikä tule hiki: tällainen. Housut voi ostaa erikseen
Niin ja kotona pitää olla sen verran lämmin että ei palella.Ei lämmin alupaita auta kylmiin varpaisiin tai sormiin. Ne kun on kesälläkin välillä kylmät.
Niinpä. Mulle hyvä lämpötila olis joku 23-24 eikä sekään tuntuisi liian kuumalta kun toisille jo voi tuntua.Niin ja kotona pitää olla sen verran lämmin että ei palella.
Hyvää kiitos, mitäs itsellesi?Mitä bailumammat?
ja vatsa kasvaa...Lättyjä, kermavaahtoa ja mansikkahilloa