The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ei ollut lopulta edes vaikea päätös.

---Keittiön puuliesi on myös ollut jatkuvassa käytössä joten mä saan yhä aamukahvini silleen että voin lämmittää jalkoja tulen loimussa.
Kiva! Nyt vaan muistat rempassa, että mitään mikä nyt tuntuu kivalta, ei saa muuttaa, ne vaan, mitkä on pakko, ensin.

---Loput saa muuttua tunteen mukaan, tarpeiden mukaan. Me esimerkiksi tehtiin entisestä kamarista keittiö. Hankalaa oli, kun piti entiset kaapistot siirtää pois oven edestä (jonka halusin esille) ja joka lopulta olikin lukossa! No, onneksi löytyi peltiurkki, jota en ollut koskaan avannut enkä antanut muidenkaan koskea, kun ei se mun ollut: siellähän se avain oli:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Skyrristä kyl tuleekin pahalle tuulelle. Niiiiiiiiiin kuivaa se on!

Ja olihan se sydämen ääni. Kuvassa talo näytti hyvältä mutta tunne muuttui kun asteli huojuvalle lattialle. Pelotti, että putoaa lautojen läpi sinne pimeään pottukellariin. :D

Ja toi toinen taas. Se oli niinko mummola. Tuoksuikin puuhellalle ja etäisesti kardemummapullalle. Paljon valoa. Sellainen missä on hyvä asua!
Skyrr on hyvää :p...eiku siis tää hymiö:cautious:

No mutt onneks et kuunnellu mun sytämen ääntä, muuten asuisitte huojuvassa talossa pian:notworthy::oops:

Pelotti, että putoaa lautojen läpi sinne pimeään pottukellariin. :D
Aattele oisit päässy vauhilla hakemaan potut kattilaan, eikä ois turhaan tarvinnut portaita kuluttaa(y)

Mä muistan oman mummolan tuoksun varmaan kanssa loppuelämäni ajan...ihana lämmin tupa ja siellä puuhellan ritinä ja ne tuoksut:love::love:
 
vierailija
Hirsi-unelma oli ihan kamala! Tontti pohjois-rinteessä. Etelänpuolta varjostivat naapuritalon isot puut. Talo itsessään oli toki "idyllinen" mutta lattia heilui siihen malliin että ois pitänyt aloittaa siitä. ----
Nyssit se käsiraha kasaan ja muuttamaan!
Hyvä, ettei tarvinnut arpoa - noille asioille ei voisi mitään koskaan kuitenkaan. Nyt JOS siellä on puupintoja, lakattua esimerkiksi, pese loppupesu tällä aineella, tulee kuin uusi:

En käsitä, mikä siinä, eikä se tuoksukaan haittaa, vaikka onkin. Liat lähtee Le Chat- Marseillesaippualla - esimerkiksi kaapit, kaakelit ym. Sinituotteen mikrokuituluutu tarvii olla kans ja paljon lämmintä vettä. Hajusteallergikkona toi on yhä siedettävä. Laminaateille saippuaa ei saa laittaa, mut eihän siihen aikaan sellaisia ole ollut...
 
vierailija
Toi allastalo ois mainio!
Mahtuisko? Käytettynä en välttämättä huolisi edes ilmaiseksi, mut uutena...! Mut esittelytilassa on puulattia. Lattian voi muuten maalata Betoluxilla, kuten ennenvanhaan oli. Lisää hiekkaa siihen, ettei ole liukas - tai jotain muuta, mitä se voisi olla, kun ei saa olla terävää? Tiedät paremmin kyllä itse sellaiset asiat.(y)
 
Mahtuisko? Käytettynä en välttämättä huolisi edes ilmaiseksi, mut uutena...! Mut esittelytilassa on puulattia. Lattian voi muuten maalata Betoluxilla, kuten ennenvanhaan oli. Lisää hiekkaa siihen, ettei ole liukas - tai jotain muuta, mitä se voisi olla, kun ei saa olla terävää? Tiedät paremmin kyllä itse sellaiset asiat.(y)
Kivimies laittaisi alle tietenkin graniittilaattaa.
 
vierailija
Kivimies laittaisi alle tietenkin graniittilaattaa.
aijoo, miten unohdin senkin:LOL:
Keikahtaako talo, jos sellainen ei tule keskelle?
Mun mielestä on mukavaa, ettei kaikki ole kerralla valmista, vaan saa samalla suunnitella lisää. Se vaan jää monella kokematta, kun noi telkkariohjelmat muuttaa mieltä niin: ihan kuin aina pitäisi olla kiire. Ei rempan ajaksi kannata mennä hotelliin asumaan. Muuten ne ohjelmat ovat kivaa katseltavaa. Jos nyt käy katsomassa lempitapetit (ei niitä joka vuosi löydy ollenkaan!), voi ne parin vuoden päästä saada puoleen hintaan. Ja niitä sitten katselee onnessaan loppuiän:cool:
 
aijoo, miten unohdin senkin:LOL:
Keikahtaako talo, jos sellainen ei tule keskelle?
Mun mielestä on mukavaa, ettei kaikki ole kerralla valmista, vaan saa samalla suunnitella lisää. Se vaan jää monella kokematta, kun noi telkkariohjelmat muuttaa mieltä niin: ihan kuin aina pitäisi olla kiire. Ei rempan ajaksi kannata mennä hotelliin asumaan. Muuten ne ohjelmat ovat kivaa katseltavaa. Jos nyt käy katsomassa lempitapetit (ei niitä joka vuosi löydy ollenkaan!), voi ne parin vuoden päästä saada puoleen hintaan. Ja niitä sitten katselee onnessaan loppuiän:cool:
Ei kai noin isoa allasta saa sisätiloihin edes laittaa ilman anturaa.

Mä laittaisinkin sen tietysti takapihalle. Grillikatos toiselle puolelle ja keskelle jäisi oiva paikka mihin ei näe naapureista.

Ja oikeasti toi toteutetaan paljun kanssa. Kiva ois poreversiokin mutta palju tunnelmallisempi.
 
vierailija
Sanasto on mulle aina uutta opeteltavaa... antura piti tarkistaa.
Nykyään on niin käteviä systeemeitä olemassa - ei siis tätä ainakaan:
Mut nyt munakkaan tekoon(y)
 
Taas! Sulla taitaa olla joku teinivaihe päällä kun pitää bailata joka viikonloppu.Ei ole normaalia aikuiselta ihmiseltä että kokoajan pitää liidellä jossain.

Onko siinä joku yläikärajakin, en olekaan tuollaista tiennyt.
Ja mitäs se oikeastaan sulle kuuluu mitä teen. Rakastan tanssimista ja hyvää musaa :love: aina ollut noin.
Onhan tuohon 2kk aikaa. Jos haluan pitää hauskaa, nauttia elämästä ja pidän siitä niin teen miten ja mitä haluan. Ei se liity mihinkään teinivaiheeseen. En aio kalkkeutua vielä kuuskymppisenäkään jos terveys antaa myöden enkä välttämättä senkään jälkeen. Ole sinä siellä kodissasi ja anna muiden tehdä, olla ja mennä miten haluaa. Ei se sun elämästä ole pois. Lapset on tuolloin myös isällään niin eipä vaikuta heihinkään mitenkään. Jos on mahdollisuus/mahdollista mennä mihin haluan niin menen ja teen just sitä mistä tykkään :love:

Niin ja 16.9 meen katsoon Jukka Poikaa :)

Jos olet huolissasi mun elämästäni, tee ihmeessä lastensuojeluilmoitus. Muussa tapauksessa voit pitää suusi kiinni.

muokkaus. parisuhteen aikana en pahemmin mennytkäään tai silloin kun lapset oli pienempiä. Nyt kun olen eronut niin pitäisi ilmeisesti olla aina kotona. Joka toinen vkl kun on lapseton, silloin voin tehdä just sitä mitä itse haluan. Mennä jossain tai olla sohvalla kotona, mitä milloinkin haluan. Enkä mä nyt läheskään aina ole menossa. Syksyllä ja talvella tulee todella harvoin mentyä missään, kesällä enemmän. Eikä mun menemiset lopu silloinkaan kun lapset kotoa muuttaa, sitten ne loppuu/vähenee paljon jos päättävät/sanovat etteivät halua enää isälle mennä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä