Just sitä munkin mieli teki mutkun huomenna lähdetään taas reissuun niin piti noi muiden rehujen jämät upottaa samaan pataan.Melkein samaa kuin meillä paitsi ei yhtään samaa, meillä syödään tänään kaalipataa
Ei ollut lopulta edes vaikea päätös.
Hirsi-unelma oli ihan kamala! Tontti pohjois-rinteessä. Etelänpuolta varjostivat naapuritalon isot puut. Talo itsessään oli toki "idyllinen" mutta lattia heilui siihen malliin että ois pitänyt aloittaa siitä. Viisitoista tonnia ei ois riittänyt remppabudjettiin, ois mennyt ainakin toinen samanmoinen.
Mutta se seiskytluvun tuotos oli ihan kiva. Kaikki oli suht ennallaan. Sauna oli saunana eikä kylppärissä ollut edes suihkua.Kosteat tilat siis voi olettaa homeettomiksi. Keittiön puuliesi on myös ollut jatkuvassa käytössä joten mä saan yhä aamukahvini silleen että voin lämmittää jalkoja tulen loimussa.
Nyssit se käsiraha kasaan ja muuttamaan!
Ai kamala. Yhdyssanavirheitä!
Lähettekö taas kiertelemään maita ja mantuja vai ihan jonnekin patikkaretkelle?Just sitä munkin mieli teki mutkun huomenna lähdetään taas reissuun niin piti noi muiden rehujen jämät upottaa samaan pataan.
Pari niin pitkää työpäivää edessä että otetaan huone.Lähettekö taas kiertelemään maita ja mantuja vai ihan jonnekin patikkaretkelle?
Nyt kyllä alat katsoon miten oikein kirjoitat !!! Täällä kun on näitä tarkkoja lukijoita, pitävät varmaan tiimari-vihkoakinAi kamala. Yhdyssanavirheitä!
Ai taas sitä lähdetään humputtelemaan.Hotellikin on jo varattuna
Ai mutta varmaan jonkun mielestä taas kauheeta tuokin kun jään taas Hesaan yöksi
Onko Softy yöpynyt Hesassa koskaan?Ai taas sitä lähdetään humputtelemaan.
Yhden kerran olen yöpynyt. Eiku 2 kertaa. Unohdin yhden toisen reissun. Olen asunut helsingissä.Onko Softy yöpynyt Hesassa koskaan?
Älä murehdi moista, tiedän ihmisiä, jotka asuvat Helsingissä. Asuvat!Hotellikin on jo varattuna
Ai mutta varmaan jonkun mielestä taas kauheeta tuokin kun jään taas Hesaan yöksi
C, oliko se humputtelua mielestäsi? Paitsi se humppa Ak n kanssaYhden kerran olen yöpynyt. Olen asunut helsingissä.
Eka kerta oli silloisen miehen järjestämä yllätys.C, oliko se humputtelua mielestäsi? Paitsi se humppa Ak n kanssa
Ihan selvää humputtelua.Eka kerta oli silloisen miehen järjestämä yllätys.
Toinen kerta oli baarireissu.
Mikä humppa?
So? Elämässä pitää olla myös iloa.Ihan selvää humputtelua.
Sinä ja minä humputellaan pian?So? Elämässä pitää olla myös iloa.
JooSinä ja minä humputellaan pian?
Riittää kun laitat valkopyykin joukkoon vääränlaisen ja värisen sukan.Onko kukaan värjännyt vaatetta? Mistä ostaa väriaine?