kahvi haisee pahalle.
kahvi haisee pahalle.
No enny tiijä..on ollu ihan kivvookin mutta nyt on näläkä, pikkusesti.Onko kivvoo?
*sheikkaa peräpäätä musiikin tahtiin*täälläkö joutuu väistelemään joka suunnalta sinkoilevia pesusieniä....
Varjelmus!
Apuaaah..varsinainen nytkypylly*sheikkaa peräpäätä musiikin tahtiin*
Tossa lisää,löysin tuolta kellaristaMullon kahvia
Kuinka vanhoja asioita?Minussa on puhjennut ADHD-häiriö. Just eilen tulin kotiin ja taas lähden. Tällä kertaa Upinniemi-Pansio. Vanhoja muistelemaan.
Ota hirsitalo ja remppaa sinne ne mukavuudet mitä tarviit.Totuuden päivä tänään.
Siis se, että pitää valita unelmien hirsitalosta mistä puuttuvat kaikki mukavuudet ja rumasta seiskytluvun tuotoksesta missä ois ihan kaikki mitä toivoa saattaa.
Tää on varmasti ison sydän vastaan järki-päätös mitä mä olen joutunut edes miettimään!
Totta! Riippuu kahvista:kahvi haisee pahalle.
Osta ensin käytetty asuntovaunu ja käy pihalla kokeilemassa, miten se sopii siihen. Hätätilassa siinä voi asua aina rempan aikana ja pakkasilla varmasti hyvin. Kaasuhella esimerkiksi on parempi kuin monessa kodissa. Kaikkiin pihoihin sellainen ei sovi mitenkään, siksi kokeile ensin.Totuuden päivä tänään.
Siis se, että pitää valita unelmien hirsitalosta mistä puuttuvat kaikki mukavuudet ja rumasta seiskytluvun tuotoksesta missä ois ihan kaikki mitä toivoa saattaa.
Tää on varmasti ison sydän vastaan järki-päätös mitä mä olen joutunut edes miettimään!
Nii-i. Kun vaan ehtisi. Ennen kuin talvi tulee.Ota hirsitalo ja remppaa sinne ne mukavuudet mitä tarviit.
Mahdoton tehtävä kun talossa on joka toinen viikko kolme teiniä, ala-asteikäinen ja koko talven yksi eskarilainen.Osta ensin käytetty asuntovaunu ja käy pihalla kokeilemassa, miten se sopii siihen. Hätätilassa siinä voi asua aina rempan aikana ja pakkasilla varmasti hyvin. Kaasuhella esimerkiksi on parempi kuin monessa kodissa. Kaikkiin pihoihin sellainen ei sovi mitenkään, siksi kokeile ensin.
Ota se unelma, mä oon sen verran tunne ihminen että varmaan seuraisin sitä tunnetta..aattele mikä fiilis se sitten on kun se on teillä...*houkuttelee*Totuuden päivä tänään.
Mitä "mukavuuksia" todella tarvit? Vesi kai tulee hanasta? Ja menee putkea pitkin ulos? Se ON iso asia, mutta ne muut?Nii-i. Kun vaan ehtisi. Ennen kuin talvi tulee.
Kun töissäkin pitäisi olla.
No kun ei tule.Mitä "mukavuuksia" todella tarvit? Vesi kai tulee hanasta? Ja menee putkea pitkin ulos? Se ON iso asia, mutta ne muut?
Asuntovaunuissa on wc, ja sinne voi ostaa uuden wc-istuimen.