The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Minussa on puhjennut ADHD-häiriö. Just eilen tulin kotiin ja taas lähden. Tällä kertaa Upinniemi-Pansio. Vanhoja muistelemaan.
Kuinka vanhoja asioita?
"(8.11.1966) Ohjelmassa vuodelta 1966 seurataan lähes täysin omavaraisesti Posion luonnon keskellä eläneen Kala-Eemelin, eli Elias Reinhold Mäkelän, elämää. Omatekoisessa mökissään asuvalle Eemelille ympäröivä luonto antaa kaiken tarpeellisen."
Näkyy arenalla
Epekille katseltavaa(y)
 
vierailija
Totuuden päivä tänään.

Siis se, että pitää valita unelmien hirsitalosta mistä puuttuvat kaikki mukavuudet ja rumasta seiskytluvun tuotoksesta missä ois ihan kaikki mitä toivoa saattaa.

Tää on varmasti ison sydän vastaan järki-päätös mitä mä olen joutunut edes miettimään!
Osta ensin käytetty asuntovaunu ja käy pihalla kokeilemassa, miten se sopii siihen. Hätätilassa siinä voi asua aina rempan aikana ja pakkasilla varmasti hyvin. Kaasuhella esimerkiksi on parempi kuin monessa kodissa. Kaikkiin pihoihin sellainen ei sovi mitenkään, siksi kokeile ensin.
 
Osta ensin käytetty asuntovaunu ja käy pihalla kokeilemassa, miten se sopii siihen. Hätätilassa siinä voi asua aina rempan aikana ja pakkasilla varmasti hyvin. Kaasuhella esimerkiksi on parempi kuin monessa kodissa. Kaikkiin pihoihin sellainen ei sovi mitenkään, siksi kokeile ensin.
Mahdoton tehtävä kun talossa on joka toinen viikko kolme teiniä, ala-asteikäinen ja koko talven yksi eskarilainen.

Sisälle on pakko saada viemäri ja vesi. Ei oo elämää ilman pyykinpesukonetta!
 
Totuuden päivä tänään.

Siis se, että pitää valita unelmien hirsitalosta mistä puuttuvat kaikki mukavuudet ja rumasta seiskytluvun tuotoksesta missä ois ihan kaikki mitä toivoa saattaa.

Tää on varmasti ison sydän vastaan järki-päätös mitä mä olen joutunut edes miettimään!
Ota se unelma, mä oon sen verran tunne ihminen että varmaan seuraisin sitä tunnetta..aattele mikä fiilis se sitten on kun se on teillä...:love:*houkuttelee*:barefoot:
 
Mitä "mukavuuksia" todella tarvit? Vesi kai tulee hanasta? Ja menee putkea pitkin ulos? Se ON iso asia, mutta ne muut?
Asuntovaunuissa on wc, ja sinne voi ostaa uuden wc-istuimen.
No kun ei tule.

Vesi tulee tontille muttei taloon. Ja loogisesti ei siis ole myöskään jätevesiviemäriä. Eikä likakaivoa. Eikä viemäriputkea sinne missä kunnan paskaputki kulkee. Sähkökin on sellaista kaksivaihe?virtaa vai miten sitä kutsutaan ja lämmitysjärjestelmä mallia "pökköä pesään.

Ulkohuussi on mutta siitäkään ei oo uskallettua kuvaa laittaa, saas nähdä meneekö jalka lattiasta läpi. :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä