The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun karviaiset on jo pakkasessa, puna/musta/valkoherukat myös...:love::love:
Eli talvi saa tulla(y)

Täällä kypsyy hiukan hitaammin mutta mikäs kiirus tässä. Jahka saan pensaat tyhjiks niin sitten ois vuorossa leikkaamista ja syyskuntoon laittamista.

Mä haluisin käydä tuonnempana puolukkametällä:). Ottaa reppuun kuumaa kaakaota ellen nyt ihan kahviakin ja jotkut eväät. Istahtaa peffalleen vaikka vaan mättäälle ja kuunnella metsän suhinaa ympärillä ja nauttia syksyn väreistä ja tuoksuista:love:....

Mutta kun mä varmaan onnistuisin myös hävittämään itteni sinne keskelle mättähiä:oops:.


Tosin haittaisko se...nääh:D
 
Eli talvi saa tulla(y)

Täällä kypsyy hiukan hitaammin mutta mikäs kiirus tässä. Jahka saan pensaat tyhjiks niin sitten ois vuorossa leikkaamista ja syyskuntoon laittamista.

Mä haluisin käydä tuonnempana puolukkametällä:). Ottaa reppuun kuumaa kaakaota ellen nyt ihan kahviakin ja jotkut eväät. Istahtaa peffalleen vaikka vaan mättäälle ja kuunnella metsän suhinaa ympärillä ja nauttia syksyn väreistä ja tuoksuista:love:....

Mutta kun mä varmaan onnistuisin myös hävittämään itteni sinne keskelle mättähiä:oops:.


Tosin haittaisko se...nääh:D
Syksynen metsä on ihan parasta, sillon siellä ei oo hyttysiä ja saa olla kaikkien syksytuoksujen keskellä vaan ja kuunnella luontoo:love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja FreezeCat
Softy
Sissus saatana kun säikähdin suihkussa. :eek:
Olin omissa ajatuksissani. Vettä lätsähti äänekkäästi lattialle.
Ihan kuin joku olisi heittänyt kauhallisen vettä lattialle. :unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä