Softy
Kyllä oletkin tosikko.Lukutaitosi on tosi heikko
Kyllä oletkin tosikko.Lukutaitosi on tosi heikko
Niin älä sekoita meitä,minä en ole tosikko vaan toi toinen vieras.Kyllä oletkin tosikko.
En ole. Pelkästä tekstistä ei aina arvaa onko vitsi vai eiKyllä oletkin tosikko.
2 vierasta? Perkele kun ei voi käyttää nimimerkkiä.Niin älä sekoita meitä,minä en ole tosikko vaan toi toinen vieras.
TMINoku kävin pesulla tossa ja aattelin antaa tuulettua vapaasti ja kuivua silleen kunnolla
Joo
Well you ask me ....why did u ask me?? Chick!
Well you ask me ....why did u ask me?? Chick!
Mitä kaapissa on, kai sentään jotain mitään..?Tulin kaupan ohi mutta en käynyt ja nyt mulla ei ole huomiseks evästyksiä.En kyllä lähde uudelleen.Mitäs nyt sit?
TMI | Urbaani SanakirjaWell you ask me ....why did u ask me?? Chick!
Lähet kerjään naapureilta?Tulin kaupan ohi mutta en käynyt ja nyt mulla ei ole huomiseks evästyksiä.En kyllä lähde uudelleen.Mitäs nyt sit?
Tiedän, mutta Luna kysyi asiaa sitä ennen ja kun vastasin hänelle, sain tmi huudahuksen.TMI | Urbaani Sanakirja
Too much information.
Käytetään ennen kuin kerrotaan jotain arkaluontoista, epäsovinnaista tai kiusallista.
Tää voi olla vähän TMI, mut löin perseeni pöydän kulmaan ja nyt siin on ihan kauhee mustelma.
PorkkanoitaMitä kaapissa on, kai sentään jotain mitään..?
Keität? höyrystät? laitat uuniin?Porkkanoita
Ei mulla ole kun mulla on nyt vähän erilainen toi eväspuoli että kaks viikkoa nyt menny salaatilla tai muulla kevyemmällä.
Haet huomena töihin mennessäsi kaupasta HK:n sinisen ja lämmität sit päivällä sen mikrossaTulin kaupan ohi mutta en käynyt ja nyt mulla ei ole huomiseks evästyksiä.En kyllä lähde uudelleen.Mitäs nyt sit?
Syöt lounasravintolassa ruokatunnilla?Tulin kaupan ohi mutta en käynyt ja nyt mulla ei ole huomiseks evästyksiä.En kyllä lähde uudelleen.Mitäs nyt sit?