Mun karviaiset on jo pakkasessa, puna/musta/valkoherukat myös...Karviaisia
Vaaleita, suoraan puskasta.
Yks puska vielä jäljellä, tummia.
Ja sitten pari kolme viinimarjapensasta.
Kaksi jo tyhjennetty.
Naminami
Klo 6 ei kaupat oo auki.Haet huomena töihin mennessäsi kaupasta HK:n sinisen ja lämmität sit päivällä sen mikrossa
Munat keitin jo ja töissä mulla on näkkäri paketti.Mutta ei toi ihan riitä.Mä luulin että mun kaapis olis ainekset mut ei ollu.Eikö munia ole tai yhtään leipää? Näkkäriä? Hapankorppua?
Huoltoasemat on, hae sieltäKlo 6 ei kaupat oo auki.
Missä lounasravintolassa,ei ole sellasta.Varmaan sitten syömättä.No,huomenna sit kaupaan.Syöt lounasravintolassa ruokatunnilla?
Oot syömättä?
Katot kaappeihis ja sovellat jotain aivan uutta ja ihmeellistä?
En mä makkaraa. Pitää olla kevyttä. Syön porkkanoita sitte.Huoltoasemat on, hae sieltä
Eli talvi saa tullaMun karviaiset on jo pakkasessa, puna/musta/valkoherukat myös...
No en voi tietää...siks kysyinkin.Missä lounasravintolassa,ei ole sellasta.Varmaan sitten syömättä.No,huomenna sit kaupaan.
En mä makkaraa. Pitää olla kevyttä. Syön porkkanoita sitte.
Syksynen metsä on ihan parasta, sillon siellä ei oo hyttysiä ja saa olla kaikkien syksytuoksujen keskellä vaan ja kuunnella luontooEli talvi saa tulla
Täällä kypsyy hiukan hitaammin mutta mikäs kiirus tässä. Jahka saan pensaat tyhjiks niin sitten ois vuorossa leikkaamista ja syyskuntoon laittamista.
Mä haluisin käydä tuonnempana puolukkametällä. Ottaa reppuun kuumaa kaakaota ellen nyt ihan kahviakin ja jotkut eväät. Istahtaa peffalleen vaikka vaan mättäälle ja kuunnella metsän suhinaa ympärillä ja nauttia syksyn väreistä ja tuoksuista....
Mutta kun mä varmaan onnistuisin myös hävittämään itteni sinne keskelle mättähiä.
Tosin haittaisko se...nääh
Ei saa lähtee töistä kesken päivää eikä 20min kerkeiskään.No en voi tietää...siks kysyinkin.
Käyt pikasesti ruokatauolla kaupassa?
Ota nakki, ota koppi *heittää kivikylän nakilla tinkua päähän*En mä makkaraa. Pitää olla kevyttä. Syön porkkanoita sitte.
Sissus saatana kun säikähdin suihkussa.
Olin omissa ajatuksissani. Vettä lätsähti äänekkäästi lattialle.
Ihan kuin joku olisi heittänyt kauhallisen vettä lattialle.
TottaSyksynen metsä on ihan parasta, sillon siellä ei oo hyttysiä ja saa olla kaikkien syksytuoksujen keskellä vaan ja kuunnella luontoo
Ärrä?Klo 6 ei kaupat oo auki.
No johan on meininkiä!Ei saa lähtee töistä kesken päivää eikä 20min kerkeiskään.
Taitaa olla haamu seurana.
Haamuja!!!