Katso Team Ahmaa,näitä jaksaa katsoa.Onks pakko? Mä olen nähnyt sen.
Katso Team Ahmaa,näitä jaksaa katsoa.Onks pakko? Mä olen nähnyt sen.
Ne on nähty.Katso Team Ahmaa,näitä jaksaa katsoa.
Nii on mut nää on hauskoja joten jaksaa katsoaNe on nähty.
Kerro lisääEi, tämä oli alun hämmennyksen jälkeen ihan miellyttävä kokemus. Viisi neulaa ensin korvaan rentouttamaan ja sitten neuloja selkään ja koipeen. Osuessaan kohilleen jumittava lihas muljahti kuin ankerias. Vinkeää.
Se oli niinku siinä. Viiden minuutin jälkeen neulat poistettiin ja se sitten siitä.Kerro lisää
ja nyt on sitten peppu ja alaselkä täynnä rasteja ja viivoja....en mee neulottavaks!Se oli niinku siinä. Viiden minuutin jälkeen neulat poistettiin ja se sitten siitä.
Juu, kuin pakanamaan kartta. Mies sai kyllä jo suurimman osan putsattua pois.ja nyt on sitten peppu ja alaselkä täynnä rasteja ja viivoja....en mee neulottavaks!
Onks se sellanen pakanamaan aarrekartta?Juu, kuin pakanamaan kartta. Mies sai kyllä jo suurimman osan putsattua pois.
Uiuijuijui, ihanaa*huokaa*Juu, kuin pakanamaan kartta. Mies sai kyllä jo suurimman osan putsattua pois.
Osteopaatin seinällä näin tällaista kauan sitten. Oliko siellä?Tutkimus teki kipeää ja samalla lekuri piirteli selkään kipupisteet akupunktiota varten. Kotona olikin sitten hauskaa, kun kysyin mieheltä onko selässä joku merkki. Mies ja pienempi painos vaan nauraa räkättivät. Alaselkä ja pakarat piirrelty täyteen viivoja ja rukseja
En avaa linkkejä. Mitä nyt lääkärin seinällä on? En kiinnittänyt huomiota sisustukseen.Osteopaatin seinällä näin tällaista kauan sitten. Oliko siellä?