Eli en taaskaan tajunnutööööööö.. ok.. Tak.
Sori
Eli en taaskaan tajunnutööööööö.. ok.. Tak.
Meinasin vähän ronklailla,mut enpä kehtaakkaan ennääAi sielläkin pitäs surratapärrätä ja saada aikaiseksi uutta tulemista ja ehtoisampaa oloa?
Kyl pelkäisit jos tulee vastaanEn pelkää.
Meinasin vähän ronklailla dildosurruttimella ,mut enpä kehtaakkaan ennää
( dildosurruttimella ? )
Siis...koko ajanhan m ä oon puhunu vain ja ainoastaan tästä yhdestä ja samasta aiheesta.*tarkistaa aikaisemmat viestinsä*Joo jos me puhutaan nyt samasta aiheesta....eli mistä sää niinku höpäjät? *yrittää pysyä kärryillä*
Meinasin vähän ronklailla,mut enpä kehtaakkaan ennää
( dildosurruttimella ? )
On kyllä. Mutta näkee että ikääntyminen tekee jo tehtävänsä, ei enää mielellään mm. hyppäisi mihinkään ja pitää auttaa. Äsken hieroin sitä pitkän aikaa selästä ja jaloista.Toivottavasti koiravanhus on kuitenkin ok ?
Kiitos
jaaa emmä mistään kuontalosta puhununnaSiis...koko ajanhan m ä oon puhunu vain ja ainoastaan tästä yhdestä ja samasta aiheesta.*tarkistaa aikaisemmat viestinsä*
...
Joo-o. Ihan oon aiheessa pysyny.
Eli sielläkin sitten tahotaanhalutaan helpotusta
Eli....siistimpää kuontaloa?
Ihana kun oot toisen seurana siellä <3On kyllä. Mutta näkee että ikääntyminen tekee jo tehtävänsä, ei enää mielellään mm. hyppäisi mihinkään ja pitää auttaa. Äsken hieroin sitä pitkän aikaa selästä ja jaloista.
Muut perheeni ihmiset lähti yhtiin juhliin, niin tulin sille seuralaiseksi ja ulkoiluttajaksi, kun minähän en sellasissa käy (liikaa ihmisiä).
Toivottavasti oli tarpeeksi sekavasti selitetty, en haluakaan selventää liian tarkkaan.
Ootpa ihana onnellinen koiravanhus.On kyllä. Mutta näkee että ikääntyminen tekee jo tehtävänsä, ei enää mielellään mm. hyppäisi mihinkään ja pitää auttaa. Äsken hieroin sitä pitkän aikaa selästä ja jaloista.
Muut perheeni ihmiset lähti yhtiin juhliin, niin tulin sille seuralaiseksi ja ulkoiluttajaksi, kun minähän en sellasissa käy (liikaa ihmisiä).
Toivottavasti oli tarpeeksi sekavasti selitetty, en haluakaan selventää liian tarkkaan.
Aaaa*tajuaa*...ihan turhaan vajoat, ei oo mitään syytäjaaa emmä mistään kuontalosta puhununna
Juuu vajoankin tästä maanrakoon häpeemään*vajoaa*
Eli otatte molemmat siellä laatuaikaa, kummankaan ei tartte yksinyksin olla .On kyllä. Mutta näkee että ikääntyminen tekee jo tehtävänsä, ei enää mielellään mm. hyppäisi mihinkään ja pitää auttaa. Äsken hieroin sitä pitkän aikaa selästä ja jaloista.
Juu.Eli otatte molemmat siellä laatuaikaa, kummankaan ei tartte yksinyksin olla .
Seagal ei toimi?Joo jos me puhutaan nyt samasta aiheesta....eli mistä sää niinku höpäjät? *yrittää pysyä kärryillä*
Jos uhkaa lyödä lapiolla niin kyl sitte,Kyl pelkäisit jos tulee vastaan
Ai mä vai ?
..miten nyt tuntuu siltä että...jossakin on kyllä ronklattu ja surrailtu jo ihan kiitettävästi
Nyt 1 kuuma tumma Jamaicalainen napatanssiva mies ahhh röyh