Okeiii, selevä juttu mikäs pakko se on surruutellaNo en mä sillä niin tahtomalla tahdo pärrätä kun sitte on mahkuja että tapahtuu ihan kamalia ja tulee oho!- ja mitä ihmettä!- tilanteita ja huokailuja ja punoitusta jajaja
Enkä mä oikein sillä osaakaan muttaku on pakonpakko.
Kuuluu ihan samaan sarjaan kuin nää hilavitkuttimet. Oon ihan urpå näitten kanssa
Siis toi dildosurraajavekotin.
Noku ei oo näkyny.Miksi kysyt?
*halaaruttaa*Facebook ei toimi. Täytyy odottaa pari tuntia. Miten tästä selviää, OMG
Voi eiFacebook ei toimi. Täytyy odottaa pari tuntia. Miten tästä selviää, OMG
No on se nyt vaan pakko kun toinen tahtoo ja haluu!Okeiii, selevä juttu mikäs pakko se on surruutella
Emminä oo Aa kookyselee itseään.
On ollu kivaa@Kais onko ollut kiva synttäripäivä?
No on se nyt vaan pakko kun toinen tahtoo ja haluu!
..yyymh...miten toi lutunen koiravanhus ja tubettamattomuus liittyy toisiinsa?Iltaa. Olen koiravanhuksen seurana, harmittaa etten hoksannu ottaa kuulokkeita mukaan, ei voi tubettaa, yhyy.
Onnea vielä päivänsankarille!
No on se nyt vaan pakko kun toinen tahtoo ja haluu!
Sitä ei kiinnosta olla täällä.Noku ei oo näkyny.
Mulla toimii.Facebook ei toimi. Täytyy odottaa pari tuntia. Miten tästä selviää, OMG
Pistä suus kii kun kohta kuiteski syleskelet banaanikärpäsiä...
Toivottavasti koiravanhus on kuitenkin ok ?Iltaa. Olen koiravanhuksen seurana, harmittaa etten hoksannu ottaa kuulokkeita mukaan, ei voi tubettaa, yhyy.
Onnea vielä päivänsankarille!
Mikä ei toimi?Ei toimikaan.
Kyllä mä ymmärrän kun ite kärvistelen täällä kanssaPistä suus kii kun kohta kuiteski syleskelet banaanikärpäsiä...
No niin niin, en mä nyt tajuu mitä hapenottamista tuossa nyt on...haluun mäkin kun mitä enempi joutuu kärvistelemään niin..no, tulee sanomista ja sitte ei oo mukavaa. Ja nyt ois haluamiset kummallakin kohdillansa niin - buenoo
ööööööö.. ok.. Tak...yyymh...miten toi lutunen koiravanhus ja tubettamattomuus liittyy toisiinsa?
Siis..koiravanhus..puolikuuro?ko?
...tai että...ei sitte vissiin ehkä olekaan...tai sitten vanhuus ilmenee tubetusintona kun kuulee liveäänet..
No, voimia sinne*halaa*
Ja iltaa
Ai sielläkin pitäs surratapärrätä ja saada aikaiseksi uutta tulemista ja ehtoisampaa oloa?Kyllä mä ymmärrän kun ite kärvistelen täällä kanssa
FeissariMikä ei toimi?
Joo jos me puhutaan nyt samasta aiheesta....eli mistä sää niinku höpäjät? *yrittää pysyä kärryillä*Ai sielläkin pitäs surratapärrätä ja saada aikaiseksi uutta tulemista ja ehtoisampaa oloa?