• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No en mä sillä niin tahtomalla tahdo pärrätä kun sitte on mahkuja että tapahtuu ihan kamalia ja tulee oho!- ja mitä ihmettä!- tilanteita ja huokailuja ja punoitusta jajaja:oops::barefoot:


Enkä mä oikein sillä osaakaan muttaku on pakonpakko.

Kuuluu ihan samaan sarjaan kuin nää hilavitkuttimet:notworthy:. Oon ihan urpå näitten kanssa:notworthy:


Siis toi dildosurraajavekotin.
Okeiii, selevä juttu :unsure::eek: mikäs pakko se on surruutella :unsure::rolleyes:
 
Iltaa. Olen koiravanhuksen seurana, harmittaa etten hoksannu ottaa kuulokkeita mukaan, ei voi tubettaa, yhyy.

Onnea vielä päivänsankarille!
..yyymh...miten toi lutunen koiravanhus ja tubettamattomuus liittyy toisiinsa:unsure::notworthy:?

Siis..koiravanhus..puolikuuro?ko?

...tai että...ei sitte vissiin ehkä olekaan:barefoot:...tai sitten vanhuus ilmenee tubetusintona kun kuulee liveäänet..


No, voimia sinne*halaa*
Ja iltaa:)
 
Pistä suus kii kun kohta kuiteski syleskelet banaanikärpäsiä:cautious:...

No niin niin, en mä nyt tajuu mitä hapenottamista tuossa nyt on...haluun mäkin kun mitä enempi joutuu kärvistelemään niin..no, tulee sanomista ja sitte ei oo mukavaa. Ja nyt ois haluamiset kummallakin kohdillansa niin - buenoo(y):)
Kyllä mä ymmärrän kun ite kärvistelen täällä kanssa:notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä