..öh......mä en tunne kyllä ketään munkkia...Hyvänen aika, sä luet munkin ajatukset
..öh......mä en tunne kyllä ketään munkkia...Hyvänen aika, sä luet munkin ajatukset
voi apuva jos joku yrittäis akupunkteerata minuu...juoksisin kiljuen karkuunPäivää Kokeilin jotain uutta, akupunktiota. Asia tuli kyllä pyytämättä, kuten se kuuluisa faksi. Lekuri totes vaan, että neukat sitten seuraavaksi
HeipsPäivää Kokeilin jotain uutta, akupunktiota. Asia tuli kyllä pyytämättä, kuten se kuuluisa faksi. Lekuri totes vaan, että neukat sitten seuraavaksi
Ei, tämä oli alun hämmennyksen jälkeen ihan miellyttävä kokemus. Viisi neulaa ensin korvaan rentouttamaan ja sitten neuloja selkään ja koipeen. Osuessaan kohilleen jumittava lihas muljahti kuin ankerias. Vinkeää.voi apuva jos joku yrittäis akupunkteerata minuu...juoksisin kiljuen karkuun
Istun jo, mutta tosi kipee edelleen. Tykkäsin kyllä, kun ekaksi ei lyödä saikkulappua ja reseptejä kouraan. Nyt pitää levätä ja ottaa tulehduskipulääkettä. Voin mennä uudemmankin kerran.Heips
No, mitäs tykkäsit? Miltä tuntuu piikityksen jälkeen? Oliko rentouttavaa? Tuliko tulosta?
Miksi kysyt?Missä Aa koo?
Mun lihakset ei saa muljahtaa kuin ankerias piikkien takiaEi, tämä oli alun hämmennyksen jälkeen ihan miellyttävä kokemus. Viisi neulaa ensin korvaan rentouttamaan ja sitten neuloja selkään ja koipeen. Osuessaan kohilleen jumittava lihas muljahti kuin ankerias. Vinkeää.
Mullekin kelpaisi rölli.Katos - pukkaa Rölliä ja Metsänhenkeä
Tirpana valmiina
kuka pelkää klovneja?
En pelkää.kuka pelkää klovneja?
kyselee itseään.Miksi kysyt?
Tuossa, nuin.Mullekin kelpaisi rölli.
awwww Hermanni oli ja on aina se aito oikea pelle
...tuli semmonen tunne että..vastaspa tuohon kyssäriin miten ja mitä vaan, niin väärin menee...muttamutta...
Kuka nyt Pelle Hermannia pelkäis?
Eli jäi miellyttävä kokemus , hyvä juttu.Istun jo, mutta tosi kipee edelleen. Tykkäsin kyllä, kun ekaksi ei lyödä saikkulappua ja reseptejä kouraan. Nyt pitää levätä ja ottaa tulehduskipulääkettä. Voin mennä uudemmankin kerran.
Juu, sinne vaan jos on tarvetta. Ja lupa tuli mennä myös naprapaatille. Sano se sen luun nimen, jonka kohdalla oleva lihas on täysin jumissa. Nimi jo unohtui. Eiköhän se naprapaatti sen osaa kaivella esilleEli jäi miellyttävä kokemus , hyvä juttu.
Sanoiko lekuri että pitäis käydä tässä vielä toistekin? Nythän on ikäänkuin vasta tehty väylää valmiiksi...
Nääh..ei koskekaan mua toi juttu