vierailija
eikai täällä muita olekaan ku kaikki on siivoomassaTiedän mutta miksi sanoit sen mulle?
eikai täällä muita olekaan ku kaikki on siivoomassaTiedän mutta miksi sanoit sen mulle?
Ellu on paikalla. Ei kai kukaan siivoa koko päivää?eikai täällä muita olekaan ku kaikki on siivoomassa
Saatan siivota kaksikin päivää, mutta en muulloin, kuin silloin, kun on jotakin siivottavaa. On ihanaa nähdä ja haistaa se siisteys. Nyt olen pessyt pyykkiä ja siksi on aikaa naputella tännekin. Ikkunat muuten pestään vasta ennen pakkasia et keväällä on kiva katella lintusiaEllu on paikalla. Ei kai kukaan siivoa koko päivää?
Mulla ei mene noin kauan. Mä en siivoa työpäivinä.Saatan siivota kaksikin päivää, mutta en muulloin, kuin silloin, kun on jotakin siivottavaa. On ihanaa nähdä ja haistaa se siisteys. Nyt olen pessyt pyykkiä ja siksi on aikaa naputella tännekin. Ikkunat muuten pestään vasta ennen pakkasia et keväällä on kiva katella lintusia
Kuinka vahvaa? Ne liiterin vahvimmat tummat suklaat on sellasia että ainakin mulle riittää aina yks-kaks palaaSyän tummaa suklaata ny
Syän tummaa suklaata ny
me syödään päivittäin tätä luomukerman ja mantelijauheen kanssa. Nokare luomuhunajaa sekaan ja sokeritonta pähkinätahnaa (luomua sekin) sekaan vähän, niin pysyy nälkä loitolla tuntikausia. Muuta makeaa ei sitten tarvikaan
Niin, luomusokeria ei voi syödä kun siitä tulee migreeni ja luomumehuossa saattaa olla askorbiinihappoa, joka vie nahkan suolistosta ja närästää - samasta syystä kai?
Joku raja luomullakin hei pitää olla!!
Eli syöt paskaa koska se on ainoa luomu mitä ei ole pilattu sokerilla ja askorbiinihapolla?Niin, luomusokeria ei voi syödä kun siitä tulee migreeni ja luomumehuossa saattaa olla askorbiinihappoa, joka vie nahkan suolistosta ja närästää - samasta syystä kai?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1244824/Fears-grow-study-shows-genetically-modified-crops-cause-liver-kidney-damage.html
Luomua yritetään pilata kaikin keinoin. Siksi kaikki täytyisikin tuottaa itse.
Niin niin, millähän sinäkii haluat oikeesti siellä surrupärryytelläMun pitäs toimia kuulema kampurina . Eli pistää tuolla yhdellä surraajapärrääjällä taas kuontalot ojennuksiin ja ihan taatusti uusiin kuoseihin ja ainutlaatuisiin tyyleihin
Ehän siinä, hyvä jos kelpaa mun klippaamiset....mutta hiukan tahtoo olla haasteellista kun itse aihiopääkkönen viilettelee kaikkea muuta kuin tarttumaetäisyydellä..tänä päivänä kuiteski kuulema pitäs tapahtua jotain ja onhan tässä toki aikaakin vaikka kuin monta tuntia ennen kuin vuorokausi vaihtuu...luulis
Ihana murkkuikänen viipottaja
Mitäs sitte?
No en mä sillä niin tahtomalla tahdo pärrätä kun sitte on mahkuja että tapahtuu ihan kamalia ja tulee oho!- ja mitä ihmettä!- tilanteita ja huokailuja ja punoitusta jajajaNiin niin, millähän sinäkii haluat oikeesti siellä surrupärryytellä
Huokailu ja punoitus kuuluvat asiaan, joten no worry alappas mennä surruuttelemaan siitä vaan rohkeesti..kyllä se hyvin meneeNo en mä sillä niin tahtomalla tahdo pärrätä kun sitte on mahkuja että tapahtuu ihan kamalia ja tulee oho!- ja mitä ihmettä!- tilanteita ja huokailuja ja punoitusta jajaja
Enkä mä oikein sillä osaakaan muttaku on pakonpakko.
Kuuluu ihan samaan sarjaan kuin nää hilavitkuttimet. Oon ihan urpå näitten kanssa
Siis toi kotisurraajavekotin.
Nii..mutku kuten sanoin niin on hiukan haasteellisen hankalaa kun ei oo toi toinen osapuoli paikalla...kun se vaatis senkin..että sais tulosta aikaiseksi ja tulis sitten molemmille hyvä mieliHuokailu ja punoitus kuuluvat asiaan, joten no worry alappas mennä surruuttelemaan siitä vaan rohkeesti..kyllä se hyvin menee
Muistat vaan rentoutua ja laittaa ajatukset oikeelle taajuudelle
Hyvänen aika, sä luet munkin ajatuksetNii..mutku kuten sanoin niin on hiukan haasteellisen hankalaa kun ei oo toi toinen osapuoli paikalla...kun se vaatis senkin..että sais tulosta aikaiseksi ja tulis sitten molemmille hyvä mieli
En tiiäMissä Aa koo?