saakos noin enään sanoa. sukupuolineutraalia namittelua. eli kai sen on pylly vasten pyllyä pam pamMmmm kaisilassa saatetaan harjoittaa huomenna ''hieman'' sukupuolista namittelua
saakos noin enään sanoa. sukupuolineutraalia namittelua. eli kai sen on pylly vasten pyllyä pam pamMmmm kaisilassa saatetaan harjoittaa huomenna ''hieman'' sukupuolista namittelua
no sikshän mää poistinkin sen kielletyn sanan sieltäsaakos noin enään sanoa. sukupuolineutraalia namittelua. eli kai sen on pylly vasten pyllyä pam pam
etukäteenKiitti murunen no enhä mä täytä ku 41 v Ei viitti hirveitä bileitä pittää.
Se ei parane...ikinä.
syytä kokkiaMutta ne kuivat rintafileet.
*halaa rutistaa*Se ei parane...ikinä.
Mitenkäs sun treffit meni? Oliko kipinää ja perhosia.saakos noin enään sanoa. sukupuolineutraalia namittelua. eli kai sen on pylly vasten pyllyä pam pam
harvemmin mäkään oon syönyt sellasia sopivan kosteita rintalihaksia...siis kanansyytä kokkia
Jos osaisin niin tekisin sulle pekoniolut kakun mutta kun en osaa niin saat vaan halin sitten kun on ajankohtanenMulle voitte alkaa hankkiin lahjoja ja kakkuja. Tasakympit alkaa oleen lähellä.
yäkin just munan saan ooih
Sulla on vähän petraamista ton englannin kanssa hyvä nainen
tähän mennessä en ole viel mokannut. eli hyvin on mennyt. tosin nähdään vasta viikon päästä.Mitenkäs sun treffit meni? Oliko kipinää ja perhosia.
Kiitti murunen no enhä mä täytä ku 41 v Ei viitti hirveitä bileitä pittää.
Ai siirtykö ne? Eikö ne pitäny täl viikol olla?tähän mennessä en ole viel mokannut. eli hyvin on mennyt. tosin nähdään vasta viikon päästä.
Lainasin sulta, mitään lisäämättä.. että petraa itte vaan.Sulla on vähän petraamista ton englannin kanssa hyvä nainen
aikatauluongelmia.Ai siirtykö ne? Eikö ne pitäny täl viikol olla?
Ei kait oo mittään bileitä,toivon mukkaan ei. Sovittiin ettei oo,paitsi kahestaanMistäs sää tiiät mitä siippas on keksinyt juhlahumuksi....sitä tiiä miten hurjiksi juhlat tulevatkaan
Ehkäpä ,sopivasti on synttärisaunakin ihan mua vartenMmmm kaisilassa saatetaan harjoittaa huomenna ''hieman'' namittelua
Etkä kyllä varmana lainannaLainasin sulta, mitään lisäämättä.. että petraa itte vaan.
Party for two kuulostaa oikein hyvältäEi kait oo mittään bileitä,toivon mukkaan ei. Sovittiin ettei oo,paitsi kahestaan
Ei minnuu huvita juhlia porukalla