HmphNiin, onhan se aika hankala dilemma etten sanoisi
*tarjoaa sydän pamppaillen kahvia* Ota hei kahvia vaan
Niinhän se on kuulema...tässä nyt musta puhuttu....mutta...namitteluhan on vaan hyvästä....
Hmph
*vetää hiuksista ja kipittää karkuun*
Siivissä ei oikein oo syötävää,silloin harvoin kun lihaa syön,niin pittää olla sitten myös syötävää eikä vaan nahkaa ja luita
Teillä on jotkut ihanat juhlat siellä?Kakku valmis muuten,paitsi koristelut,ne viskaan vaan päälle huomenna
Tumma pohja & vaalea pohja. Kostutin smoothiella,päälle appelsiinihilloa ja kuohukerma- sitruuna-lakurahkaa.Päälle vaan kerma& sokerikuorutus
En mie viitti,kun niin harvoin syön lihaa/kanaa ja mies ei oikein tykkää syödä
Ota koko tipunen
Ei oo muuta,kun miun synttärit huomenna. Kuhan vähän herkutellaanTeillä on jotkut ihanat juhlat siellä?
No elä sitte otakaan...En mie viitti,kun niin harvoin syön lihaa/kanaa ja mies ei oikein tykkää syödä
Jep,ei kannata kokonaista tipuaNo elä sitte otakaan...
"Ei oo muuta kun..."..Ei oo muuta,kun miun synttärit huomenna. Kuhan vähän herkutellaan
Niin just, hyvä kun joku toinenki on mun kanssa samaa mieltä etten oo ihan yksin mielipiteineniSiivissä ei oikein oo syötävää,silloin harvoin kun lihaa syön,niin pittää olla sitten myös syötävää eikä vaan nahkaa ja luita
Kiitti murunen no enhä mä täytä ku 41 v Ei viitti hirveitä bileitä pittää."Ei oo muuta kun..."..
Nyt!!!
Pitää kiekastajoikasta isosti, oikein hihkasta!, että " Joo!! M u n synttärit!!!"
*kaappasee Kaisn kainaloon ja..*
..happy birthday to you...happy birthday to you..*hymisee pehmeesti laulua korvaan*
Juhlikaa ihanaa synttäripäivääsi oikein kunnolla huomenna
Mistäs sää tiiät mitä siippas on keksinyt juhlahumuksi....sitä tiiä miten hurjiksi juhlat tulevatkaanKiitti murunen no enhä mä täytä ku 41 v Ei viitti hirveitä bileitä pittää.
Mmmm kaisilassa saatetaan harjoittaa huomenna ''hieman'' namitteluaMistäs sää tiiät mitä siippas on keksinyt juhlahumuksi....sitä tiiä miten hurjiksi juhlat tulevatkaan
Mikä sen ihanampaaMmmm kaisilassa saatetaan harjoittaa huomenna ''hieman'' sukupuolista namittelua