• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tajusitko säkin vasta tänään, että Sunrise Avenue on suomalainen bändi ja nyt sitte romahit?:unsure: Tervetuloa klubiin kohtalontoveri:notworthy:
Tästä muuten tuli mieleen se, kun mä muinoin kuvittelin että The BeeGees-bändi koostuu iäkkämmistä tummaihoisista naisista. Siis sellaisista jotka gospeliakin laulavat.

Ja voi sitä hämmästystä kun näin ekaa kertaa musiikkividen missä parta-äijät laulavat "how deep is your love..." Hyvä etten tuolilta lattialle pudonnut!
 
Tajusitko säkin vasta tänään, että Sunrise Avenue on suomalainen bändi ja nyt sitte romahit?:unsure: Tervetuloa klubiin kohtalontoveri:notworthy:
:LOL::ROFLMAO: Kyllä Mie hassu tuon tiesin.

Mie oon vaan muuten niin rikki poikki katki :unsure:. Otetaan siis :coffee: ja pari ohutta herkkua :p.

Tuon ohuen herkun myötä miulle iski myös himo sinileima Emmentaliin :eek:. Aikaisemmin en niin hirveästi välittänyt siitä. Tää outoa on, tätä ymmärrä en....... o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
:LOL::ROFLMAO: Kyllä Mie hassu tuon tiesin.

Mie oon vaan muuten niin rikki poikki katki :unsure:. Otetaan siis :coffee: ja pari ohutta herkkua :p.

Tuon ohuen herkun myötä miulle iski myös himo sinileima Emmentaliin :eek:. Aikaisemmin en niin hirveästi välittänyt siitä. Tää outoa on, tätä ymmärrä en....... o_O
awww nyt munkin tekee mieli ohutta, suolakurkulla ja juustolla:coffee::love::coffee::love:
 
:LOL::ROFLMAO: Kyllä Mie hassu tuon tiesin.

Mie oon vaan muuten niin rikki poikki katki :unsure:. Otetaan siis :coffee: ja pari ohutta herkkua :p.

Tuon ohuen herkun myötä miulle iski myös himo sinileima Emmentaliin :eek:. Aikaisemmin en niin hirveästi välittänyt siitä. Tää outoa on, tätä ymmärrä en....... o_O
Juustoa! Juustoaaaaaa :p En oo syönyt kahteenymmeneenkolmeen päivään juustoa! Huomenna ostan!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä