The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Helsinkiläiset.

Missä siellä on Suvilahti? Missä olis edullisinta yöpyä 2 yötä ja saisi olla suht lähellä tuota paikkaa.
Kutkuttaisi lähteä viikonloppuna We love the 90's tapahtumaan ja Helsinki mulle outoa paikkaa kun ei ole tullut käytyä. Tietty lapsillekin pitäisi yökyläpaikka kysyä samaten kun kysyä suostuisiko yökyläileen.

Nimin. maalainen ehkä lähdössä Isolle Kirkolle :D
 
Olishan siellä kuunneltavaa :)

Ohjelma 2017
We Love The 90's kerää jälleen Helsingin Suvilahteen unohtumattoman vuosikymmenen läpimurtoartistit ja eurodance-musiikin ystävät. Vuoden värikkäimmät pippalot järjestetään elokuun lopussa 25.-26.8.2017.

PERJANTAI 25.8.
Portit auki klo 13.30

90´s stage
15.15 ... Neon 2
16.45 ... Mr President
18.15 ... La Cream
20.00 ... E-Type
22.00 ... Aqua

Love stage
14.30 ... Captain Jack
16.00 ... Fun Factory
17.30 ... Rednex
19.00 ... Solid Base
21.00 ... Turbo B

Jyrki! Lounge
Haastattelu- & nimmarisessiot:
16.20 ... Neon2
17.45 ... Tea Khalifa
19.15 ... Heta Hyttinen
20.20 ... Solid Base
21.30 ... Marko Kulmala

LAUANTAI 26.8.
Portit auki klo 13.30

90´s stage
15.15 ... Dj Oku Luukkainen Retroperjantai special & danceyhtye Chorale
16.45 ... E-Rotic
18.15 ... Alexia
20.00 ... Raptori
22.00 ... Thomas Anders & Modern Talking Band

Love stage
14.30 ... East 17
16.00 ... Movetron
17.30 ... Günther
19.00 ... Pandora
21.00 ... MAXX

Jyrki! Lounge
Haastattelu- & nimmarisessiot:
16.15 ... Oku Luukkainen
17.00 ... Movetron
18.00 ... Kristian ’Ylitornio’ Juuso
19.15 ... Antti ’Pizza’ Pekkarinen
20.30 ... Jorma Sairanen

http://www.welovethe90s.fi/fi/ohjelma/
 
vierailija
Helsinkiläiset.

Missä siellä on Suvilahti? Missä olis edullisinta yöpyä 2 yötä ja saisi olla suht lähellä tuota paikkaa.
Kutkuttaisi lähteä viikonloppuna We love the 90's tapahtumaan ja Helsinki mulle outoa paikkaa kun ei ole tullut käytyä. Tietty lapsillekin pitäisi yökyläpaikka kysyä samaten kun kysyä suostuisiko yökyläileen.

Nimin. maalainen ehkä lähdössä Isolle Kirkolle :D
Sinä se olet jatkuvasti viihteellä.Lapsiparat.
 
Siis Suvilahtihan on siinä, kalasataman liki, toisella puolella on hermannin alue ja "yläpuolella" pääskylänrinne ja ööö... Siis kun ajaa Pasilan asemalta suoraan rantaa kohti niin päätyy sinne kunhan hoksaa mennä oikeasta liittymätä ettei joudu lahden toiselle puolelle siltaa pitkin.

Tosi hienosti selitetty ei helsinkiläiseltä. :LOL:
 
Sinä se olet jatkuvasti viihteellä.Lapsiparat.
Hauskaa ei saisi koskaan pitää tai kavereita nähdä ollenkaan vaan olla aina kotona?
Jos niin kauheasti kiinnostaa ja olet huolestunut niin ovat isällään joka toinen vkl jolloin olen mennyt jos olen jossain mennyt. Tämä olisi nyt iso poikkeus tuosta.

muokkaus. Onko vielä muuta kysyttävää tai ihmeteltävää? Vai oletko muuten vain ilkeä?
Isällään lapset ovat vuoden ympäri joka toinen vkl, ei mitään muuta ja muuten aina mulla enkä silloin ole missään käynyt.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Siis Suvilahtihan on siinä, kalasataman liki, toisella puolella on hermannin alue ja "yläpuolella" pääskylänrinne ja ööö... Siis kun ajaa Pasilan asemalta suoraan rantaa kohti niin päätyy sinne kunhan hoksaa mennä oikeasta liittymätä ettei joudu lahden toiselle puolelle siltaa pitkin.

Tosi hienosti selitetty ei helsinkiläiseltä. :LOL:
Menisin bussilla Kamppiin, en omalla autolla :D
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Päivää murut :love:
Pikkusen kiirus päivä ollu :)

Ranne on viellä kipee,mut ihanat työkaverit taas auttoi, ettei tarvinnu nostella painavia ruoka-astioita laatikoista ylös. :)

Kivaa,lähdin töistä lemmikkikauppaan ja lidliin,niin vettä sataa :(
Eikä ollu sateenvarjoa,päällä no tietysti housujen lisäksi t,-, paita ja huppari, croksit jalassa,että sai vaan jalat äkkiä sujautettua jalkaan eikä tarvia yhdellä kädellä yrittää saaha kenkiä jalkaan.
:oops::(Kiva kävellä vesisateessa.
Kotiin kun tulin,miehen kaveri oli käymässä.
Juotiin kahvit :coffee: ja kaveri käytti mustissa ja mirri ja cittarissa.
Äsken kävin apteekissa ja lähikaupassa
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen kuunnellut tämän videon monet monet kerrat ja kuunnellut Sunrise Avenueta jo aika kauan, mutta tänä aamuna n. klo 7 + jotain oli se hetki kun vasta tajusin, että Sunrise Avenue on suomalainen bändi, tähän saakka kuvitellut aina ett ne on usasta...ihmettelin vielä miten toi Sunrise Avenuen laulaja ymmärtää nuo Ollin coverin sanat noin hyvin.:oops:

nimim. Dille:notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä