Helsinkiin, ei OuluunHyvä asenne, tee niinkuin itse parhaaksi näet.
Menet vain rohkeasti Oluun ja teet omat tapahtumat.
Helsinkiin, ei OuluunHyvä asenne, tee niinkuin itse parhaaksi näet.
Menet vain rohkeasti Oluun ja teet omat tapahtumat.
Helsinkiläiset.
Missä siellä on Suvilahti? Missä olis edullisinta yöpyä 2 yötä ja saisi olla suht lähellä tuota paikkaa.
Kutkuttaisi lähteä viikonloppuna We love the 90's tapahtumaan ja Helsinki mulle outoa paikkaa kun ei ole tullut käytyä. Tietty lapsillekin pitäisi yökyläpaikka kysyä samaten kun kysyä suostuisiko yökyläileen.
Nimin. maalainen ehkä lähdössä Isolle Kirkolle
Sinä se olet jatkuvasti viihteellä.Lapsiparat.Helsinkiläiset.
Missä siellä on Suvilahti? Missä olis edullisinta yöpyä 2 yötä ja saisi olla suht lähellä tuota paikkaa.
Kutkuttaisi lähteä viikonloppuna We love the 90's tapahtumaan ja Helsinki mulle outoa paikkaa kun ei ole tullut käytyä. Tietty lapsillekin pitäisi yökyläpaikka kysyä samaten kun kysyä suostuisiko yökyläileen.
Nimin. maalainen ehkä lähdössä Isolle Kirkolle
Hauskaa ei saisi koskaan pitää tai kavereita nähdä ollenkaan vaan olla aina kotona?Sinä se olet jatkuvasti viihteellä.Lapsiparat.
Menisin bussilla Kamppiin, en omalla autollaSiis Suvilahtihan on siinä, kalasataman liki, toisella puolella on hermannin alue ja "yläpuolella" pääskylänrinne ja ööö... Siis kun ajaa Pasilan asemalta suoraan rantaa kohti niin päätyy sinne kunhan hoksaa mennä oikeasta liittymätä ettei joudu lahden toiselle puolelle siltaa pitkin.
Tosi hienosti selitetty ei helsinkiläiseltä.
Piti olla menossa ennen kuin olit edes tulossa, voi sulen paska.Aloin äsken panopuuhiin, huulilla kerkesin kävästä, niin huomasin, että pitäs olla jo menossa, huomiselle jäi sekin homma
Tuosta näät senJa hotelli saisi olla tietty edullinen ja suht lähellä kamppia ja suvilahtea tai jossain välimaastossa tms.
Täytyy kuukletella.
ahaMullapa on krapula
Ei tuuTulispa vaikka joulu että etusivun keskusteluaiheet muuttuisivat.
Nostanpa sinne jouluketjuniTulispa vaikka joulu että etusivun keskusteluaiheet muuttuisivat.
Pitäs ostaa se sulle joululahjaks Mites sitten suu pannaan jos ostettais se sulle kimppakiva lahjana ketjulaisilta?Oonko mä muistnut kertoa teille, että mä haluan sen talon?
Ois leivinuunikin. Voisi paistaa kinkun siinä.