Softy
Täh?Haluat suolitulehduksen
Täh?Haluat suolitulehduksen
Täytyy kokeilla tuota kaurajuomaa.Aikaisemmin olen käyttänyt kaurajuomaa en tuota juomaa. Mutta ei kai se siitä suuresti eroa.
Saa kysyä. Mä oletan että kaikki tietää tuon.No en
Nyt tiiän
..ja koetan väistellä typeriä kysymyksieni lipsauttamisia...ei voi vannoa onnistumisprosentin nimeen ollenkaan
silla on itellään aivotulehdus ja sen takia juttelee levottomia.Täh?
Ei oo tullu vastaan pieniä purkkeja,noita tavallisia kasvismaitoja tetrassa on muutamia.Onko maidotonta kahvimaitoa olemassa pienessä törtsässä? Litra on liian iso mulle.
Häläripesulappunen?Hei! Koko päivän ja ens viikon ja kaikkien tulevien viipottamisieni ensteks paras juttu tuli muuten muistettua tehdä
Nyt meinaa lähti!!
Se halavatun häläripesulappunen...
Mä unohdan joka kerta paavon kun katson la aamusin rempan ja muuton.Paavolta vietiin paistinlasta, kohta se sekoo.
Mä saan kääntää sille heti, kun lastenohjelmat on katsottu.Mä unohdan joka kerta paavon kun katson la aamusin rempan ja muuton.
Jotkut käyttää kahvissa maidonta eli kasvismaitoa eli kasvisjuomaa kahvissa Esim. maitoallergiset,vegaanit,kasvissyöjät jotka ei halua / voi käyttää maitotuotteita.Ai miksniin erityisesti kahviin laitettava?
Mitä sille kahville sitten tapahtuu? Verrattuna normimaitoon?
Jees, joku halvatullisen huono idea keksiä ja toteuttaa ja laittaa pöksyihin kiinni tommonen varashälyytyksellinen pesulappunenHäläripesulappunen?
Hyvä ja hauska ohjelma vaikka ite ei tollasii saa ikinä mut haaveillahan voi ainaMä saan kääntää sille heti, kun lastenohjelmat on katsottu.
Jaa, kuullutkaan tuosta.Jees, joku halvatullisen huono idea keksiä ja toteuttaa ja laittaa pöksyihin kiinni tommonen varashälyytyksellinen pesulappunen
Ja varsinkaan kun ei pääkköseen voi tulla moisen olemassa olokaan mieleen niin...se aiheuttaa poistamattomina ihan kamalan härdellejä tilanteita liikkeissä
JeesJotkut käyttää kahvissa maidonta eli kasvismaitoa eli kasvisjuomaa kahvissa Esim. maitoallergiset,vegaanit,kasvissyöjät jotka ei halua / voi käyttää maitotuotteita.
Miekin yleensä käytän kasvismaitoa
Kai sitä nukkuisi jos se olisi aina niin helppoa .keskellä yötä, sillon kuuluu nukkua.
En minäkään ennen eilistä aiheuttamaani hämmennyskouhotuskaaosta kassajonossa...Jaa, kuullutkaan tuosta.
Kanada talot on ihania, mutta eihän täällä tuollaisia ole. Mutta kiva näitä ohjelmia on katsoa, tykkään värien käytöstä.Hyvä ja hauska ohjelma vaikka ite ei tollasii saa ikinä mut haaveillahan voi aina
*halaaruttaa*Kai sitä nukkuisi jos se olisi aina niin helppoa .
Eikai näiden katsominen vaadi sitä että on omistusasuntoMä en katso remppa yms. ohjelmia. Ei ole omistus asuntoa. Eikä tule koskaan olemaan. Ellen voita veikkauksessa.
Mutta aina voi poimia ideoita sisustukseen esim värien muodossa.Mä en katso remppa yms. ohjelmia. Ei ole omistus asuntoa. Eikä tule koskaan olemaan. Ellen voita veikkauksessa.